کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، تو همانی هستی که می‌اندیشی - جیمز آلن

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

تو همانی هستی که می‌اندیشی - جیمز آلن

مشخصات

نویسنده گوینده مترجم ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
جیمز آلن مهیار ستاری هانیه منشی زاده شادن پژواک 0 00:52:00 - 5 از 1 رای 3279

توضیحات

تو همانی هستی که می‌اندیشی - جیمز آلن

 ویرایش قرن بیست و یکم 

کتاب «تو همانی هستی که می‌اندیشی»، در هر زمانی می‌تواند به بهسازی شخصیت افراد کمک ‌کند. این کتاب نشان می‌دهد چگونه افکار ما قادر به شکل دادن به شخصیت، شرایط، سلامتی، ظاهر و دستاوردهای ما هستند. حال این انتخاب به شما بستگی دارد: برای ایجاد زندگی‌ای که می‌خواهید ارباب ذهن خود شوید، یا اینکه در پریشانی و شکستی که فرو رفته‌اید، باقی بمانید.

این کتاب، نتیجه مراقبه و تجربه است. رساله¬ای نظری نیست، بلکه راهنمایی عملی است. هدف آن الهام بخشیدن به مردان و زنان است تا درک کنند که «ما خودِ خویشتنمان را » از طریق قدرت افکاری که انتخاب می‌کنیم و در خود می‌پرورانیم؛ می‌سازیم.

ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد. ممکن است شما تاکنون زندگی‌تان را در جهل و درد ساخته باشید، اما از این روز به بعد باید با روشن‌بینی و شادمانی آن را بسازید.

همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود. رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم.

شما این حقیقت را درک خواهید کرد که «جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.»

رؤیایی که در ذهن خود دارید، آرمانی که در قلب خود دارید؛ این همان چیزی است که شما زندگی خود را با آن خواهید ساخت و به آن تبدیل خواهید شد.

 

ارسال پیام