کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، ایجاد کسب و کار واقعی – جف هافمن

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

ایجاد کسب و کار واقعی – جف هافمن

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 8 01:20:12 - 5 از 1 رای 4408

توضیحات

کتاب صوتی ایجاد کسب و کار واقعی - جف هافمن ؛ دیوید فینکل

از سیستم‌ها ، کنترل‌ها و تیم حداکثر استفاده را ببرید تا بهترین نتایج را بدست بیاورید

بیشتر صاحبان کسب و کار با سخت‌تر کار کردن و تلاش شخصی برای تولید بیشتر، به دنبال رشد تجارت خود بوده‌اند. اشکالی که این مدل دارد این است که در بهترین حالت فقط به رشد متوسط منجر می‌شود. در بدترین حالت، این نوع راهبرد می‌تواند کل شرکت شما را در خطر قرار دهد.

ما به جای این روش، نقشة راه مرحلة سوم را در اختیار شما می‌گذاریم، یک مدل جامع برای تاسیس و رشد کسب و کار خودتان. نقشة راه مرحلة سوم در اصل به شما کمک می‌کند تا یک از کسب و کار مرحلة یک (کسب و کار تازه) شروع کرده، وارد مرحلة دوم (شرکت متکی به مالک) شده و به مرحلة سوم (رشد سریع یا «مرحلة خروج از شرکت») برسید. 

ارتقاء و رشد شرکت و رسیدن به اهداف بلندپروازانه‌ای که واقعاً دلتان می‌خواهد به آن برسید؛ مستلزم این است که فراتر از شرکت مالک محور رفته و به شرکتی برسید که سیستم محور بوده، تیم مدیریتی قوی و کنترل کننده‌های هوشمند کسب و کار در اختیار داشته باشد، به عبارتی یک شرکت مرحلة سوم باشد. 

شما مجبور نیستید که بین کسب و کار و زندگیتان یکی را انتخاب کنید. بلکه، اگر این کار را به شکل درست انجام دهید، هم کسب و کار و هم زندگی خود را خواهید داشت. تنها راه ایجاد شرکتی که واقعاً قابلیت رشد داشته باشد این است که اتکاء شرکت به خودتان، یعنی به مالک، را به شدت کاهش دهید و با استفاده از سیستم‌ها، تیم و کنترل کننده‌های داخلی کسب و کار، از رشد سریع پشتیبانی کنید.

تولید و انتشار توسط  شادن پژواک 

ارسال پیام