کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، سرسختی در کودکان - لی دیوید دنییلز

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

سرسختی در کودکان - لی دیوید دنییلز

مشخصات

مترجم گوینده نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
نازنین مهرپناه مهیار ستاری لی دیوید دنییلز شادن پژواک 0 02:21:01 - 0 از 0 رای 2774

توضیحات

سرسختی در کودکان - لی دیوید دنییلز

16 گام موثر در جهت ارتقای سرسختی، اشتیاق، اراده و پشتکار در کودکان به منظور تقویت اعتماد به نفس در آنها و برخورداری از یک زندگی موفق

ما به عنوان پدر و مادر تمایل داریم فرزندانمان موفق شوند و شاید مهمتر از آن، می خواهیم بتوانند بر مشکلات اجتناب ناپذیری که سر راهشان قرار می گیرد، غلبه کنند. ما خواهان آنیم که پسران و دخترانی انعطاف پذیر داشته باشیم که بتوانند علایق خود را دنبال کنند. 

سرسختی به عنوان فصل مشترک داشتن اشتیاق جهت طی یک مسیر هدفمند و پشتکار جهت فایق آمدن بر موانع برای نیل به آن هدف یاد می‌شود. سرسختی باعث تغییر افراد می شود. علاقه زیاد، تمرینات متمرکز، و پشتکار، ستون ها و بنیان موفقیت هستند.

 افرادی که سرسخت هستند، انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و مایلند برای پیشبرد مسائل تلاش کنند. انگیزه آنها نیز این است که یک هدف مهم دارند.

این کتاب به صورت ساده به حل مسایل و مشکلات می پردازد. هر فصل شامل سناریوهایی است که کودکان شما احتمالا با آنها مواجه می شوند و در ادامه اقداماتی که شما می توانید انجام دهید و کاربرد این مراحل در زندگی واقعی، ارائه گشته است. شما مراحل و استراتژی های اثبات شده ای را می آموزید که می توانید بلافاصله برای آموزش پسران و دختران خود جهت غلبه بر چالش ها، مطیع شدن، ارتقای سطح پشتکار، اراده، اشتیاق، و متعهد بودن جهت نیل به موفقیت (که به اختصار، سرسختی نامیده می شود)  از آنها استفاده نمایید و به آنها کمک کنید در کل زندگی خود بدرخشند.

ارسال پیام