کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای - رندی گیج

۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای - رندی گیج

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
رندی گیج (Randy Gage) شادن پژواک 1 00:27:13 - 0.625 از 7 رای 8019

توضیحات

هفت قانون رهبری بازاریابی شبکه‌ای - رندی گیج

 

بازاریابی شبکه‌ای، درباره پیشرفت رهبری است. برای موفقیت در یک سطح عالی، شما به توانایی شناسایی رهبران موجود، شناخت رهبران بالقوۀ آینده، و سپس کمک به آن رهبران بالقوه در رسیدن به مرحله عظمتشان نیاز دارید.

 شما نه تنها باید تیم خود را رهبری کنید، بلکه باید در نهایت کنار بکشید و فضای لازم را برای رهبران جدید ایجاد کنید تا پدیدار شوند و نقش شما را به دست بگیرند. وظیفه شما این است که روزی از شغل خود بیرون بیایید. 

اگر به پیروان خود کمک کنید تا عقاید خود را ابراز کنند، تعداد بیشتری از افراد به رهبری روی می‌آورند و پیشرفت واقعی هم همین‌جاست. یکی از کارهایی که رهبران توانمند انجام می‌دهند، اندازه‌گیری، نظارت و تعدیلِ پیشرفت با استفاده از معیارهای ِافراد داخل تیمشان است.

به جای اینکه فقط روی پیشرفت رتبه خود تمرکز کنید، به فکر رساندن دیگران به درجه بعدی باشید. انجام این کار قطعا به پیشرفت شما کمک خواهد کرد و بهترخواهد بود. زیرا به این ترتیب، پایه و اساس قوی‌تری خواهید داشت که اساس پیشرفت شما می‌باشد.

بیش از شش میلیارد نفر در جهان هنوز در بازاریابی شبکه‌ای نیستند. نکته اینجاست و رسیدن به آن سطح، به رهبری قوی‌تری نیاز دارد.

برای اطلاع از زندگی نامه رندی گیج روی لینک کلیک کنید. 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

  • 1

(1398/07/04)

ممنونم عالی بود فقط کاش با اپ نبود

  • 1

ارسال پیام