کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی مشتری اتوماتیک - جان واریلو

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی مشتری اتوماتیک - جان واریلو

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 17 07:02:47 - 0.75 از 3 رای 5306

توضیحات

کتاب صوتی مشتری اتوماتیک - جان واریلو

ساخت یک کسب و کار اشتراکی در هر تجارتی

جان واریلو  بنیان گذا  شرکت «سیستم سازنده ارزش» است که به صاحبان کسب وکارها کمک می‌کند ارزش کسب‌وکار خود را افزایش دهند. در طی دو دهه اخیر، جان واریلو  به صاحبان کسب‌وکارها کمک کرده تا شرکت خود را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانند. او مزایای ساخت یک کسب و کار اشتراکی را دیده و تجربه کرده است. این تجربه را هم در کمک به سایرین، و هم در زمانی که خودش صاحب کسب و کار بوده، به دست آورده است. او کتاب دیگری به نام «ساخته شده برای فروش» را نیز تالیف کرده است که یکی از کتاب های پرفروش آمازون می‌باشد.

کتاب مشتریان اتوماتیک به طور دقیق توضیح می‌دهد که چطور می‌توانید ذهنیت خود را از فروش محصول یا خدمات به مشتریان دور کرده و به سمت ساخت کسب ‌وکاری که فروش قابل تکرار دارد، ببرید. در این کتاب برای هر یک از 9 مدل اشتراکی شناسایی شده, شرکت هایی را بعنوان نمونه معرفی کرده است. 

فرض اساسی این کتاب آن است که «مشترکان» ، بهتر از «مشتریان» هستند. اگر مشترک نداشته باشید، هر ماه، شمارنده تعداد فروش‌های شما مجددا روی صفر تنظیم می‌شود و شما مدام برای تکمیل دفتر ثبت وضعیت کسب‌وکار خود استرس دارید. اما وقتی مشترک داشته باشید، میدان دید بهتری پیدا می‌کنید و می‌توانید کسب‌وکاری بسازید که با قیمت بهتری به فروش برسد.

با خواندن کتاب مشتریان اتوماتیک شما در هر زمینه تجارت که مشغول به فعالیت هستید، یک مدل اشتراک سودآور بسازید.

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

ارسال پیام