کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی ارتقاء کار کسب و کار – جف هافمن

۲۰,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی ارتقاء کار کسب و کار – جف هافمن

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 14 10:40:18 - 5 از 1 رای 4318

توضیحات

ارتقاء کار کسب و کار – جف هافمن ، دیوید فینکل

هفت اصل اثبات شده برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را ارتقاء داده و زندگی خود را بازگردانید 

جف هافمن و دیوید فینکل، دو مشاور کسب و کار که با صدها کسب و کار کوچک و متوسط کار کرده‌اند، در این کتاب  یافته‌های و تجربیات خود را در کسب و کار به دیگران  ارائه می دهند.

کسب و کاری که حقیقتاً قابلیت ارتقاء داشته باشد، دارای دو بخش کلیدی است که شامل: عملیات‌های تحت سیستم‌ها فرایندها و فروش های قابل پیش بینی. 

در مرحله‌ی نخست، عملیات ها باید تحت سیستم و فرایند انجام شوند، تا کسب و کار به مالک خود اتکاء پیدا نکند و بتوان افراد دیگری را هم وارد کسب و کار کرد، بدون این که روند کار لحظه ای دچار اشکال شود.

 دوم، درک عمیق از اینکه چرا مشتریانتان، شما را انتخاب کرده‌اند، تا بتوانید جایگاهی منحصر به فرد برای شرکت خود در نظر گرفته و بالاترین حد رشد را برای خود پیش بینی کنید. اما، تقریباً هیچ شرکتی کار خود را به این شکل شروع نمی کند. برای همین مولفان این کتاب یک نقشه‌ی راه طراحی کرده‌اند تا به کارآفرینان کسب و کارهای نوپا کمک کند تا در ابتدا به کسب و کاری دست پیدا کنند که به طور اجتناب ناپذیر به مالک خود متکی است، و در ادامه به شرکتی مستقل از مالک تبدیل شود که رشد عالی دارد و می توان آن را به فروش رساند. 

در بخش عملیاتی، بیشتر کارآفرینان به طور کاملاً طبیعی در برابر تغییر مقاومت می کنند و نمی خواهند از وضعیتی که خودشان همه ی کارها را انجام می دهند فاصله گرفته و کارها را به افرادی که تازه استخدام کرده اند واگذار کنند، زیرا به محض اینکه کارها را به دیگران واگذار می کنند، کیفیت آسیب می بیند، مشتریان ناراحت می شوند و مالک شرکت سعی می کند از هزینه ها کم کند. مشکل اینجاست که آنها خیلی زود و پیش از آنکه کنترل ها و سیستمهای درست در سر خود قرار گرفته باشند، سعی در ارتقاء شرکت خود داشته اند. 

ارسال پیام