کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زندگیتان را تغییر دهید – آنتونی رابینز

۲۵,۰۰۰ تومان

خرید

زندگیتان را تغییر دهید – آنتونی رابینز

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
غلامرضا صادقی آنتونی رابینز (Tony Robbins) شادن پژواک 01:23:33 742 - 3.75 از 3 رای 4998

توضیحات

زندگیتان را تغییر دهید – آنتونی رابینز

نیرو‌های کنترل کننده کیفیت زندگی 

 

موفقیت واقعی، از خدمت به دیگران بدست می‌آید. اگر راهی برای افزودن ارزش پیدا کنیم، می‌توانیم هم در زندگی و هم در کسب‌و‌کار رشد کنیم و از زندگی خودمان لذت ببریم. کیفیت زندگی شما بر اساس چیزی که روی آن تمرکز می‌کنید و معنا و مفهومی که به اتفاقات می‌دهید و همچنین احساس‌تان تعیین می‌شود.

افراد کارهای خود را بر اساس احساسات‌شان انجام می‌دهند و احساس بوسیله تمرکز و معنا بخشیدن به وقایع بدست می‌آید. بر روی هرچیزی تمرکز کنید، احساسش می‌کند، پس اگر تمرکز خودتان را کنترل کنید، می‌توانید زندگیتان را به دست بگیرید. همچنین معنایی که ما به وقایع می‌دهیم، احساسات و زندگی مان را کنترل می‌کند. معنایی که ما به چیزهای مختلف پیوند می‌زنیم، همه واکنش‌هایِ ما به رویداد‌های زندگی ما را کنترل می‌کند.

ثروت واقعی یعنی دسترسی به منابع. لازم نیست مالک همه منابع باشید، فقط کافی‌ست به همه منابع دسترسی داشته باشید. زمانی می‌توانید به منابع دیگران دسترسی داشته باشید که مردم را درگیر کنید و بهترین راه برای درگیر کردن مردم، برآورده کردن نیاز‌های آنهاست، نه نیاز‌های خودتان.

برای تاثیرگذاری از درون خودتان شروع کنید؛ تحرک داشته باشید و انرژی تولید کنید و خودتان را در حالت اوج نگاه دارید و بهترین احساسات را نسبت به خود و دیگران داشته باشید.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام