کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، چرخه نوآوری – تینا سیلیگ

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

چرخه نوآوری – تینا سیلیگ

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
اعظم جبیبی تینا سیلیگ شادن پژواک 00:35:04 367 - 5 از 1 رای 3982

توضیحات

چرخه نوآوری – تینا سیلیگ

تصورات، نقطه شروع نوآوری و خلاقیت است

همه افراد می‌توانند خلاق بوده و خلاقیت خود را افزایش دهند. افراد خلاق کسانی هستند که هدفی دارند و برای دستیابی به اهدافشان خیال بافی می‌کنند و از تمام منابعی که در دسترس دارند، استفاده کرده و آنها را به شکل مفیدی کنار هم قرار می‌دهند و نتایج خاص و منحصر به فردی می‌گیرند.

یکی از بزرگترین مشکلات در راه‌حل‌های خلاقانه، این است که مردم به اولین راه حلی که به ذهن‌شان می‌رسد، کفایت می‌کنند و تلاش‌شان را برای دسترسی به راه ‌حل‌های دیگر، بیشتر نمی‌کنند. 

تصورات به معنی تجسم کردن چیزهایی است که وجود ندارند؛ خلاقیت یعنی بهره‌گیری از تصورات برای حل یک مشکل و نوآوری یعنی ابداع چیزی که برای دنیا جدید است و بدین شکل چرخه نوآوری ایجاد می‌شود.

تصورات به تعامل با دنیا و تجسم چیزهای متفاوت نیاز دارد و خلاقیت، به انگیزه و آزمایش احتیاج دارد. چرخه نوآوری با تصورات شروع می‌شود منجر به خلاقیت و نوآوری می‌شود و این چرخه ادامه می‌یابد.

کارآفرینی یعنی بهره گیری از نوآوری برای معرفی چیزهای جدید و  بهبود دنیا. برای کارآفرینی نیاز دارید تا برای تصورات دیگران الهام بخش باشید تا چرخه نوآوری را بوجود آورید.

برای موفقیت در کارآفرینی شما به افراد خلاقی احتیاج دارید که با دنیا در تعامل هستند و می‌توانند تغییرات را تصور کرده و مشکلات روزمره را حل کنند و با نوآورانی راه‌های جدیدی پیدا کنند و به ایده‌های جدید برسند. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام