کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، یادگیری از مشتریان - راب فیتزپاتریک

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

یادگیری از مشتریان - راب فیتزپاتریک

مشخصات

گوینده سخنران ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
بسام قیدی راب فیتزپاتریک شادن پژواک 00:44:37 355 - 5 از 1 رای 3204

توضیحات

یادگیری از مشتریان - راب فیتزپاتریک

اهمیت نظرسنجی و پرسیدن سوالات هوشمندانه 

راب فیتزپاتریک نویسنده کتاب " تست مامان" در این برنامه نحوه نظرسنجی و  سوال پرسیدن درباره‌ی محصول و یا خدمات را آموزش می‌هد. کتاب " تست مامان"  راب فیتزپاتریک یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها در مورد نظرسنجی و  سوال پرسیدن از مخاطبان درباره‌ی محصول می‌باشد.

صحبت کردن با مخاطبان و گرفتنِ بازخورد مهمترین ابزار برای یک شرکت نوپاست تا بتواند قبل از عرضه محصول، به بررسی بازار بپردازد، ولی مهمترین چالشی که شرکت های نوپا برای عرضه خدمات و یا محصولات جدید دارند این است که معمولا خودِ صاحبان کسب و کار به محصول و خدمات خودشان خوشبین هستند، ولی ایا این محصولات پس از عرضه به فروش می‌رسند و با رفتار و علایق مخاطب سازگارند؟

صاحبان کسب و کار با مشتری صحبت می‌کنند، از مشتریان سئوال می‌کنند و پاسخ‌ها را دسته‌بندی کرده و به کار می‌برند. اما چرا اکثر کالاهایی که بر پایه‌ی این نظرسنجی‌ها تولید می‌گردند را کسی خریداری نمی‌کند؟ مگر هدف رفع نیاز مشتری‌ها و بالا بردن فروش نیست، پس چرا این کالا به فروش نمی‌رسد؟

دلیل مهم این قبیل مشکلات آن است که ما سئوالات اشتباهی را از مشتریان خود می‌پرسیم. نکته اساسی این است که شما قبل از عرضه محصول باید با نظرسنجی بفهمید که ایا مخطبان حاضر به خرید از شماهستند و اینجاست که نحوه نظرسجی و سوال پرسیدن حائز اهمیت می‌شود. و آیا مخاطبان حقایق را در مورد خدمات و محصولات شما می‌گویند؟

به جای اینکه از محصولتان را تبلیغ کنید، به مخاطبانتان گوش بدهد و عادتهای رفتاری مشتریان را بررسی کنید.

اگر دنبال مشتری باشید که دوستش دارید در نتیجه تولید محصول و عرضه خدمات ساده می‌شود و می‌توانید فروش زیادی داشته باشید.

نحوه سوال پرسیدن و نظرسنجی یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی قبل از عرضه محصول می‌باشد.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام