کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، اصول موفقیت – ری دالیو

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

اصول موفقیت – ری دالیو

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
علی باقرلی ری دالیو (Rey Dalio) شادن پژواک 01:21:27 580 - 5 از 1 رای 3715

توضیحات

اصول موفقیت - ری دالیو

پنج گام برای  موفقیت در زندگی، تجارت و روابط

ری دالیو، موسس و مدیرعامل یکی از بزرگترین صندوق های تامینی جهان به نام بریج واتر است. او  تبحر خاصی در سرمایه گذاری در بازارهای بورس دارد و با روندهای جاری در اقتصاد به خوبی آشناست اما در کنار این موارد دستی هم در نوشتن دارد.   

معروف ترین کتاب او "اصول" شرح دقیقی را از تمام اصولی ارائه می دهد که خود او برای کسب موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای اش جمع آوری کرده است. حالا در ویدیوی اصول موفقیت، دالیو از 5 گام برای کسب موفقیت در زندگی، تجارت و روابط صحبت می کند.

در این ویدیوی 1 ساعت  و 21 دقیقه ای که حجم 580 مگابایت دارد، با دالیو همراه شوید تا این 5 اصل را برایتان توضیح بدهد:

1. موفقیت یک فرایند ادامه‌دار و تکرار شونده است

2. شما باید در تمامی مسائل اهداف‌تان را مشخص کنید

3. باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنید و علت ریشه‌ای و  واقعی این مشکلات را تشخیص بدهید

4. راه‌هایی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کنید

5. خود انضباطی داشته باشید تا بتوانید این فرایند را ادامه داده و در تمامی امور زندگی، تجارت و روابط‌تان تکرار کنید

با توجه به این فرایند، افراد موفق از مشکلات خسته نمی‌شوند و مشکلات را بعنوان یک تجربه برای یادگیری می‌بینند و در هر مشکلی، موردی برای یادگیری و حرکت به جلو، پیدا می‌کنند؛ این امر برای این دسته از افراد هیجان انگیز است.

همه جا قانون علت و معلول برقرار هست، بنابراین در تمامی مسائل باید بدنبال علت و معلول باشیم به ویژه در رویدادهای بزرگ و اگر می‌خواهید موفق شوید باید با حقایق سخت؛ یعنی چیزهایی که آرزو می‌کنیم اینطور نبودند، اما بهرحال واقعیت دارند؛ روبرو شوید.

کسی که در تمامی مسائل فارغ از نتیجه، بدنبال واقعیت باشد و قانون علت و معلول را بکار ببرد و از اشتباهات و مشکلات برای پیشرفت استفاده کند، به موفقیت می‌رسد.  تماشای "ویدیوی اصول موفقیت" به شما سمت و سوی جدیدی برای فکر کردن به 5 گام نامبرده توسط دالیو خواهد بخشید. هدف این است که محتوای این اثر شما را برای داشتن چهارچوبی مشخص برای زندگی تان ترغیب کند. 

همچنین خلاصه کتاب الکترونیک اصول را هم با کلیک روی لینک مربوطه تهیه کنید. دیگر ویدیوی ری دالیو روابط هدفمند نام دارد که آن هم در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است.   

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام