کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زبان بدن – امی کادی

۵,۰۰۰ تومان

خرید

زبان بدن – امی کادی

مشخصات

سخنران ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
امی کادی شادن پژواک 00:20:53 170 - 0 از 0 رای 3846

توضیحات

 

زبان بدن- امی کادی

افزایش اعتماد به نفس با تغییر حالت بدنی

نقش زبان بدن در تعاملات ما انسان ها با هم هر روز بیشتر از قبل شناخته می شود . زبان بدن شما می تواند شما را فردی جدی یا غیر جدی ، مهربان و متوجه یا بی اعتنا ، قدرتمند یا ضعیف و از این قبیل معرفی کند . قبل از اینکه حرفی بزنید ، بدن شما بدون واسطه پیام هایی را به دنیای اطراف می فرستد و دیگران این پیام ها را دریافت کرده و بر اساس آن تصوری از شما در ذهنشان شکل می گیرد.

امی کادی، متخصص زبان بدن و رفتار غیرکلامی در این سخنرانی 20 دقیقه ای TED،  با عنوان "زبان بدن"  به شما یاد می‌دهد چگونه از بدن خود برای قدرت بخشیدن به روابط و اعتماد به نفس‌تان استفاده کنید و روی دیگران تاثیر بگذارید.

به گفته او "در اولین برخورد، افراد بوسیله رفتارهای غیرکلامی و زبان بدن مورد قضاوت قرار می‌گیرند. زبان بدن همانطور که روی احساسات، اندیشه و طرز ژست گرفتن دیگران تاثیر می‌گذارد، روی خود فرد نیز تاثیرگذار است و زمانیکه با بدن خود وانمود می‌کنید قدرتمند هستید، بیشتر احتمال دارد که واقعا احساس قدرت کنید؛

دوست دارید نشانه های بدنی ناخودآگاه خود و دیگران را بشناسید و آنها را تشخیص بدهید؟ همانطور که امی کادی نیز مثال می زند،  تفاوت های یک ژست می تواند به اندازه ای باشد که روی استخدام شما در ارتش یا انتخاب شدن برای مشاغل سیاسیُ تا صرف نظر کردن مراجعان از شکایت از شما به عنوان پزشک معالج موثر باشد. 

مهمترین نکاتی که کادی در ویدیوی زبان بدن به آنها اشاره می کند عبارتند از:

• ذهن ما و احساساتمان، حالت بدنمان را تغییر می‌دهد 

• بین زبان بدن مردان و زنان تفاوت های جالبی وجود دارد 

• زبان بدن تنها مختص به انسان نیست و قدمت ژست های بدنی بسیار کهن هستند 

• ما رفتارهای غیرکلامی دیگران را تکمیل می‌کنیم 

• رفتارغیرکلامی ما تعیین می‌کند که دیگران چگونه درباره‌ی ما می‌اندیشند و احساس می‌کنند 

ویدیوی "زبان بدن" امی کادی یکی از پر بازدیدترین سخنرانی های سایت TED از زمان انجام شدن می باشد و برای علاقمندان به مباحث مطالعه علمی زبان بدن یا زمینه های مرتبطی مثل جامعه شناسی، روانشناسی و حتی مدیران و همسران که در تعامل مداوم با هم قرار دارند مفید است. 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام