کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، جذبه مدیریتی – جان اولمن

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

جذبه مدیریتی – جان اولمن

مشخصات

گوینده سخنران ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
حامد بیطرفان جان اولمن شادن پژواک 01:25:05 577 - 5 از 1 رای 3958

توضیحات

جذبه مدیریتی - جان اولمن

چگونه در شرایط پر استرس و  پر فشار اعتماد به نفس داشته باشید

مدیریت یک علم است یا هنر؟ شاید هم ترکیبی از هر دو باشد. افرادی که در جایگاه مدیریت یک شرکت یا سازمان قرار دارند راه درازی برای آموزش دارند و این آموزش تا پایان دوران تصدی شان ادامه دارد.  

دکتر جان اولمن، استاد دانشگاه یو سی  ال ای اندرسون و دانشکده¬ی مدیریت، طی سال ها تحقیقاتی را به انجام رسانده و با مدیران بی شماری کار کرده است. در "ویدیوی جذبه مدیریتی"، او نتایج بررسی های مهم و روش های گام به گامی را در اختیار مخاطبان می گذارد که خودش برای آموزش به رهبران در سراسر دنیا برای ایجاد جذبه اجرایی  استفاده می کند. 

در این ویدیوی 1 ساعت و 25 دقیقه ای که 577 مگابایت حجم دارد، جان اولمن چهار عامل کلیدی که حضور اجرایی را کنترل می کنند و کارهایی را که باعث تحقق آنها می شوند توضیح می دهد. جان اولمن به علاوه، تفاوت بین جذبه درون و بیرون سازمانی را هم توضیح می دهد و اینکه چطور هر دو را بهتر کنیم تا اطمینان خاطر و مالکیت خودمان را بیشتر کنیم.

 او  توضیح می دهد چطور همه ی این کارها را بدون تظاهر و حس دروغ انجام دهیم و چطور همیشه کاملا جذاب باشیم. این ویدیو همچنین برای کسانی تهیه شده است که با شانس انتخاب شدن به عنوان مدیر در سازمان خود روبرو هستند. 

 

بعضی از موضوعات این دوره شامل موارد زیر است:

• چطور خودتان را در میان جمع متمایز کنید 

• رایج ترین اشتباهات رهبران وقتی سعی در تقویت جذبه خود دارند 

•  الگوهای فکری رهبرانی که جذبه اجرایی دارند 

• الگو های عملی رهبران اجرایی

• و .....

 

بنابراین این ویدیو مناسب عزیزانی است که هم اکنون در جایگاه مدیریت قرار دارند یا در سلسله مراتب دستیابی به چنین جایگاهی هستند. همینطور فکر می کنیم برای دانشجویان، محققان و علاقمندان به رشته های مدیریت و وابسته نیز مفید خواهد بود.  

شما می توانید سایر عناوین جان اولمن را نیز با کلیک روی لینک مشاهده کنید.  

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام