کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، بازیابی انرژی و انگیزه

۷,۰۰۰ تومان

خرید

بازیابی انرژی و انگیزه

مشخصات

سخنران گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
تاد دوت محسن زرآبادی پور شادن پژواک 00:33:07 262 - 0 از 0 رای 4142

توضیحات

بازیابی انرژی و انگیزه

افزایش تمرکز، اثربخشی و مثبت بودن

"تمام شدن سوخت" اصطلاحی است که برای تخلیه انرژی و انگیزه از آن استفاده می شود . در زندگی خصوصی و حرفه ای هر شخصی، اهدافی وجود دارد. اگر این هدف ها بزرگ باشند و شما منابع کمی هم در اختیار داشته باشید ، به احتمال زیاد از همان ابتدا انرژی زیادی را برای دستیابی به آن اهداف هزینه می کنید و متوجه علایم تمام شدن اشتیاق خود نمی شوید. 

افتادن در دام بی میلی و نداشتن انرژی برای ادامه دادن راه باعث ایجاد وقفه در زندگی تان می شود. پس درست ترین کار تقسیم صحیح این موارد است. تاد دِوِت، مربی، مشاور، سخنران و نویسنده ای که کمک به رشد کسب و کارها را ماموریت خود قرار داده است، در ویدیوی "بازیابی انرژی و انگیزه" راجع به همین موارد با شما صحبت می کند. 

در این دوره آموزشی 33 دقیقه ای، با حجم 262 مگابایت، دِوِت به شما کمک می کند تا بعضی از دلایل رایج تمام شدن سوخت، مثل:

• ساعات کار طولانی،

• مسافرت بیش از حد،

• ضرب الاجل های مشکل، 

•  اختصاص ندادن زمانی برای استراحت

 را بشناسید. به این ترتیب می توانید راه های جلوگیری از ایجاد استرس را کشف کرده و به بهبود خود کمک کنید.

تماشای این دوره برای همه مفید است. بخصوص برای کسانی که عادت به پرکاری دارند و یا چند وظیفه را به طور همزمان به عهده می گیرند و اغلب از خستگی جسمی و روانی شکایت دارند. به این ترتیب، شما اشتباهات خود را در حین کار مشخص می کنید و از راهکارهای پیشنهادی مربی دوره ، تاد دوت برای برطرف سازیشان استفاده خواهید کرد. 

شما می توانید بیوگرافی تاد دوت را با کلیک روی لینک مربوطه بخوانید. همینطور برای مشاهده سایر عناوین تاد دوت روی همین لینک کلیک کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام