کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، تکنیک‌های راه اندازی کسب وکار – رادولف روزنبرگ

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

تکنیک‌های راه اندازی کسب وکار – رادولف روزنبرگ

مشخصات

سخنران مترجم گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
رادولف روزنبرگ فریبا سبز چمنی حامد بیطرفان شادن پژواک 01:07:11 528 - 0 از 0 رای 2919

توضیحات

تکنیک‌های راه اندازی کسب وکار – رادولف روزنبرگ

راه اندازی کسب و کار با استفاده از سرمایه‌ی شخصی

راه اندازی کسب و کار شخصی امروزه محبوبیت زیادی در سراسر دنیا و همینطور در کشور ما پیدا کرده است . به علت فراهم بودن بسترهای زیرساختی و جذابیت هایی که کسب و کار شخصی دارد عده زیادی بدنبال امتحان کردن آن هستند. خیلی ها در این بین دنبال دوره های آموزشی ای هستند که راه اندازی کسب و کار را از پایه یاد بدهد. آیا می دانستید روشی به نام "بوت استرپینگ" یا خود راه اندازی کسب و کار وجود دارد که در آن کسب و کار، خود هزینه لازم برای بقای خود را تامین می کند؟  

رادلف روزنبرگ، نویسنده و کارآفرین به کارآفرینان نشان می دهد چگونه از طریق برنامه ریزی یکپارچه و توجه دقیق به تمام جنبه های پروژه، کسب و کار خود را خودراه اندازی کنند. در ویدیوی "تکنیک های راه اندازی کسب و کار" به مدت 1 ساعت خواهید دید که چرا وقتی با روش خود راه اندازی وارد این عرصه می شوید، باید ابتدا از انتهای کار آغاز کنید. به این منظور ابتدا از چهارچوب بندی طرح با پیش‌بینی استراتژی خروج حرف می زند. او عوامل کلیدی برنامه ریزی منابع و همچنین تخصص ها و ملاحظات لازم برای تأمین بودجه و توسعه کسب و کارهای خودراه انداز را بررسی می کند.  

سپس این دوره با جزئیات به نحوه ی مدیریت استارت آپ و ارزیابی واقع گرایانه آن می پردازد تا بتوانیم مشخص کنیم آیا باید مسیر را ادامه دهیم یا پروژه را لغو کنیم؟ در آخر، بینندگان می آموزند که چگونه مفروضات اولیه طرح کسب و کارشان را ارزیابی کنند تا مسیر تداوم و رشد را تعیین کنند.

از موضوعاتی که در این دور: به آنها پرداخته می شود می توان به این موارد اشاره داشت:

• چکیده پنج رکن اساسی خودراه اندازی

• تعیین اینکه برای هر نوع کسب و کاری چه نوع فضای اداری ای مفید تر است

• توضیح مفهوم طولی کردن هزینه ها

• تشخیص دلیل اینکه چرا فروش سریع برای خودراه اندازی مهم است

• فراخوانی استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید

• تشخیص مزایای کار کردن در چرخه های کوتاه

• توضیح اهمیت حفظ موازنه بین کار و زندگی

این دوره مناسب کسانی است که می خواهند بدون هزینه کرد و سرمایه گذاری اولیه هنگفت، کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. همینطور کسانی که شغل ثابتی دارند اما داشتن یک کسب و کار شخصی را هم در برنامه های خود قرار داده اند. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام