کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، بهبود مهارت‌های ارتباطی

۵۰,۰۰۰ تومان

خرید

بهبود مهارت‌های ارتباطی

مشخصات

سخنران گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
تاد دوت محسن زرآبادی پور شادن پژواک 00:14:15 112 - 5 از 1 رای 2749

توضیحات

بهبود مهارت‌های ارتباطی

افزایش توانمندی‌های بالقوه

یکی از عوامل موفقیت ما در محیط های شغلی این است که بدانیم چگونه با دیگران ارتباطات موثر و درست برقرار کنیم؟ بهبود مهارت های ارتباطی سبب می شود تا توانمندی های بالقوه ای که هنوز از وجودشان اطلاع نداریم یا اطلاع داریم و ازشان استفاده حداکثری نمی بریم در موقعیت های مناسب شکوفا شوند.

انسان ها نیازمند به زندگی اجتماعی هستند و محیط کاری یکی از مکان هایی است که اغلب مایک سوم زمان بیداری مان یا حتی بیشتر را در آن سپری می کنیم. میزان موفقیت هر یک از ما به عنوان رییس یا کارمند در این مجموعه ارتباط معناداری با تعامل درون سازمانی و فرهنگ حاکم بر آن و سیستم در نظر گرفته شده برای تعامل برون سازمانی دارد.  

تاد دوت یکی از نویسندگان و متخصصان شناخته شده در زمینه رهبری و ارتقای کسب و کار و فرهنگ سازمانی است. او به طور تخصصی با محیط های کاری سر و کار دارد و به جنبه های مختلف در بهره وری و موفقیت سازمان ها و برندها توجه می کند. 

در ویدیوی بهبود مهارت های ارتباطی که یک اثر 14 دقیقه ای است او نکاتی را به صورت فشرده برای شما مطرح می کند تا:

• وظایف بیشتری را در محل کار انجام بدهید 

• تعریف درستی از موفقیت شغلی داشته باشید 

• درک بهتری از چشم انداز اجتماعی و مهارت های ارتباطی داشته باشید 

• برنامه ای عملی برای بهبود مهارت خود تدوین کنید 

انتظار می رود که این ویدیو برای تمام کسانی که درصدد ارتقای شغلی و افزایش کارایی خود هستند مفید باشد. همینطور برای مدیران مجموعه ها که به چیدن یک ساختار محکم ارتباطی با درون و بیرون مجموعه علاقمند هستند. 

شما می توانید سایر عناوین تاد دوت را با کلیک روی لینک مربوطه مشاهده کنید. همینطور بیوگرافی تاد دوت در سایت قرار داده شده است. 

 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام