کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید

۴۰,۰۰۰ تومان

۳۲,۰۰۰ تومان

خرید

فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 01:45:54 923 - 2.17868 از 18 رای 22816

توضیحات

مستند بیندیشید و ثروتمند شوید

 برگرفته از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل

مستند " بیندیشید و ثروتمند شوید"، برگرفته از کتابی به همین نام است که توانسته الهام بخش میلیون ها انسان برای رسیدن به دستاوردهای فوق العاده باشد. ناپلئون هیل، نویسنده این کتاب که خبرنگار جوان و کنجکاوی بیش نبود، اعتبار این کتاب اعجاب‌انگیز را به غول شرکت فولاد امریکا یعنی اندرو کارنگی نسبت می‌دهد. کارنگی به صورت سخاوتمندانه‌ای راز ثروتمند شدن خود را برای ناپلئون هیل فاش کرد و از او خواست تا برای درک بیشتر رازی که در اختیار او قرار داده، به مصاحبه با افراد سرشناس و ثروتمند بپردازد. 

 

ناپلئون پس از گذشت 20 سال و مصاحبه با بیش از 500 نفر از افراد ثروتمند دنیا به راز دستیابی به ثروت و خوشبختی برای تمام مردم دنیا رسید. رمز موفقیتی که ناپلئون هیل مطرح میکند، اعتبارش همیشگی است، زمان و مکان نمی شناسد، مختص یک قشر خاص نیست و با استفاده از آن هرانسانی می‌تواند به موفقیت برسد.. این گنجینه گرانبها در سال  1937 چاپ شد و پس از گذشت 80 سال، به 100 زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از 120 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است. 

 این فیلم 100 دقیقه‌ای داستان‌های جالب زندگی افراد موفقی چون ادیسون، هنری فورد، برادران رایت، الکساندر گراهام بل و...را که در کتاب آمده، به زیباترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده و در کنار این داستان های شگفت انگیز با تعداد زیادی از افراد موفق که از این اثر بی‌نظیر الهام گرفته‌اند، مصاحبه کرده است. در عکس زیر می‌توانید چند تن از این افراد موفق را مشاهد کنید.

 

 

 

 

 

 

خرید

 

 کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 

کتاب " بیندیشید و ثروتمند شوید" از جمله بهترین و پرفروش ترین کتاب هایی است که در زمینه موفقیت فردی و خودیاری نوشته شده است. ناپلئون هیل عمری را به تحقیق و بررسی گذرانده تا بتواند پیام اشخاص موفق را توسط این کتاب به گوش تمام مردم دنیا برساند. هزاران نفر از اساتید موفقیت ایران و جهان و فلاسفه مشهور از این اثر جاودانه الهام پذیرفته اند و توانسته‌اند روند بهتری به زندگی خود ببخشند.

 

ناپلئون هیل در این کتاب 13 گام اساسی برای رسیدن به ثروت و موفقیت را مطرح می‌کند: اشتیاق سوزان، ایمان، تلقین به خود، دانش تخصصی، تخیل، برنامه ریزی دقیق، قدرت تصمیم گیری، پشت کار، استفاده از قدرت همکاران(عقل کل)، کیمیاگری (میل جنسی)، ذهن نیمه هوشیار، قدرت مغز و استفاده از معبد خرد.

 

 

ناپلئون معتقد است کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" راهنمای هر کسی است که می‌خواهد به ثروت برسد و موفق شود. او می‌گوید این کتاب برای کسانی نوشته شده است که :

  • می‌خواهند بدانند، چگونه میتوان هنر تبدیل شکست به پله های منتهی به پیروزی را آموخت؟
  • می‌خواهند از اقدامات اشخاص موفق استفاده کنند و از ذهنیت شکست به ذهنیت موفقیت برسند.
  • می‌خواهند عذر و بهانه را کنار بگذارند و زندگی مورد علاقه‌ خود را سفارش بدهند.

 

البته او در ابتدای کتاب ذکر می‌کند که، توانگری و خوشبختی تنها با معیار پول قابل اندازه گیری نیست. دوستی های ادامه دار، مناسبات خانوادگی و احساس درک همدلانه میان همکاران نعمت بزرگی است که اسباب آرامش ذهن می شود. فلسفه مندرج در این کتاب شما را برای رسیدن به این معنویات آماده میکند.

این نویسنده موفق اعتقاد دارد که :

  • اگر خود را شکست خورده بپندارید شکست می خورید.
  • اگر طالب پیروزی هستید اما فکر میکنید توانایی آنرا ندارید، موفق نخواهید شد.
  • اگر فکر میکنید که میبازید، حتما بازنده میشوید.
  • موفقیت با اراده انسان رابطه مستقیم دارد، همه چیز به ذهن شما بستگی دارد.
  • هر انسانی فارغ از سن، جنسیت، نژاد، مدرک تحصیلی، شرایط خانوادگی، بیماری یا معلولیت و هر محدودیت دیگری می‌تواند به موفقیت برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

khoda

(1399/05/12)

من با این مطالب انقدر تغییر کردم در زندگی تا به تمام خواسته هام رسیدم البته نه با این کتاب با سخنرانی های اقای هیل صوتی و تصویری

rezai

(1399/05/12)

filmo didam.be tanhaii kefayat nelikone age film ro didid hatman ketabesh ro ham bekhunid. faghat noskhe kamele ketab ro begirid na sansurshodash

سید فرهاد جاوید

(1399/05/11)

درود بعضی از آثار برای یک زمان مشخص نیست و این اثر از اون جنسه موفق باشین

sadroddin

(1399/05/11)

ناپلیون هیل یه شیاد بوده، این کتاب رو هم زن دومش با سرهم کردن افکار مخشوش ناپلیون نوشته و در واقع اصل کتاب متعلق به همسر دوم اونه، در طی زمان هم به اندازه کافی کتاب دستکاری شده تا چیزی ک الان میبینید خیلی با نوشته اولیه تفاوت داشته باشه. قانون جذب و این چیزا هم کاملا دروغن، زندگیتونو با واقعیت‌ها بسازید نه با اوهام و خیالات. حتی نباید کتابش رو خوند، چ برسه به دیدن فیلمش

ثروتی

(1399/05/08)

سلام ویدیوش رو که هنوز ندیدم اما کتابش در حد دیوانه وار پر از نکته های باحال بود یادمه چند سال پیش که خوندم، تا چند وقت سرحال بودم

شایان

(1399/05/07)

من خیلی اهل کتاب خوندن نیستم، اما تعریف این کتابو خیلی شنیدم، البته هم مثبت هم منفی، چیزی هم که شنیدم میگن کتاب هایی که موجوده ناقصه و یه بخش هایی به مرور زمان توسط برخی افراد حذف شده، حالا فیلم رو بخرم ببینم جای خوندن کتاب رو پر میکنه؟

isaac

(1399/05/07)

سایت خوبی دارید.

بهروز

(1399/04/27)

یکی از بهترین فیلم هاست پیشنهاد میکنم هم فیلم هم کتابش رو بخونید .... بهترین درس های زندگی رو میدن افراد موفق سعی کنید فقط افراد موفقیت ها رو دنبال کنید نه شکست ها خوردها رو .....

محمد

(1399/04/18)

سلام ؛ من این فیلم را دیدم ؛ فوق العاده بود، تمام حس و حالی که موقع خوندن کتاب داشتم دوباره برام مرور شد حتی چند برابر راستش را بخواید مجددا انگیزه گرفتم برای تلاش بیشتر برای فکر بهتر از شما هم تشکر میکنم دوبله این ویدئو عااالی بود. به همه دوستانم توصیه اش میکنم. مرسی

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام