کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، افزایش خلاقیت بالقوه – تینا سیلیگ

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

افزایش خلاقیت بالقوه – تینا سیلیگ

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:40:48 466 - 5 از 1 رای 3779

توضیحات

افزایش خلاقیت بالقوه – تینا سیلیگ

افزایش خلاقیت و نوآوری به صورت انفرادی، گروهی

 

واقعیت این است که همه ما کلید موتور خلاقیت را در درون خود داریم و روشن کردن موتور خلاقیت وظیفه‌ی خود ماست. تک تک کارهایی که انجام می‌دهید، به افزایش خلاقیت کمک می‌کنند.

برای افزایش خلاقیت می‌توان با خلق یک محیط که تخیل دیگران را تحریک می‌کند، شروع کنید. سپس دانشی که تصورات‌تان را تقویت می‌کند، کسب کنید و با این طرز فکر شروع کنید که می خواهید مشکلی را حل کنید و هر کار که می‌توانید برای عملی شدنش انجام دهید. 

قسمت درونی خلاقیت شامل دانش، تصورات و طرز فکر شما‌ست که با پرسش، افزایش دانش و ترکیب دانسته‌ها فعال می‌شود، همچنین قسمت بیرونی موتور خلاقیت شامل منابع، محیط و فرهنگ می‌باشد 

یکی ازاولین قدم های افزایش خلاقیت، پرسیدن سوال درست می‌باشد. همچنین شما باید فرضیات رو به چالش بکشید و از اولین پاسخ صحیح فراتر بروید. چیزهایی را بهم متصل کنید و باهم ترکیب کنید که واضح نیستند. درواقع بیشتر اختراعات از کنار هم گذاشتن چیزهایی که از قبل وجود داشته‌اند ، بوجود میان.

دانش شما جعبه ابزاری برای تصورات شماست؛ پس هرچه بیشتر بدانید، امکانات بیشتری در اختیار دارید. دانش جعبه ابزاری برای تصورات شماست و تصورات شما به خلق ایده‌های جدید، سرعت می دهند  و طرزفکر شما جرقه‌ای است که این فرآیند را آغاز می‌کند.

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام