کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، عادات روزمره و تأثیر آن بر زندگی – گرچن رابین

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

عادات روزمره و تأثیر آن بر زندگی – گرچن رابین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
فرزانه فائزی گرچن رابین (Gretchen Rubin) شادن پژواک 00:50:28 368 - 3 از 1 رای 4878

توضیحات

عادات روزمره و تأثیر آن بر زندگی

گرچن رابین

خلق و ترک عادت‌

گرچن رابین یکی از تحسین برانگیز‌ترین و تأثیر‌گذار‌ترین نویسنده‌ها در حوزه‌های مرتبط با شادی، عادت‌ها و طبیعت انسان است. رابین نویسنده‌ی کتاب‌ها‌ی پر فروش نیویورک تایمز، با عناوین  "پروژه‌ی شادی" ، "شادی در خانه" و "چهار گرایش"  است. کتاب‌های او  بیش از یک میلیون نسخه در سرتاسر جهان و به بیش از سی زبان مختلف به فروش رسیده است.

تحقیقات نشان می‌دهند حدود چهل درصد از زندگی روزمره تحت کنترل عادت‌هاست؛ پس عادت ها، بنای نامرئی زندگی هر روزه‌ی ما هستند و اگر عادت‌هایی دارید که برای شما کارآمد هستند، پس احتمال اینکه شاد‌تر، سالم‌تر و مفیدتر باشید، بیشتر می‌باشد.

مهمترین مزیت عادت این است که اتومات و بدون نیاز به فکر کردن، تصمیم‌گیری انجام می‌شود و به فرد انرژی می‌دهد و او را آزاد می‌کند، چون نیاز نیست تصمیم بگیریم و خودمان را کنترل کنیم و گاهی ترک یک عادت برای فرد غیرممکن می‌شود چون آن عادت را بخشی از هویت خود می‌داند. 

باید یک بار تصمیم بگیرید, و عملی را تبدیل کنید به عادت و بذارید را حالت اتوماتیک, دراینصورت عادت کار خودش را انجام می‌دهد و نیازی نیست از تصمیم گیری  و کنترل شخصی استفاده کنید.

ما عادت‌های همدیگر را کسب می‌کنیم و برای همین است که ترجیح می‌دهیم با افرادی باشیم که عادت‌های آنها را دوست داریم، و بدین ترتیب ساختن و یا ترک عادت برای ما هموارتر می‌شود.

شما می توانید بیوگرافی گرچن رابین را با کلیک روی لینک بخوانید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام