کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، فرمول خلق ثروت - گرنت کاردون

۲۰,۰۰۰ تومان

خرید

فرمول خلق ثروت - گرنت کاردون

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
بسام قیدی گرنت کاردون (Grant Cardone) شادن پژواک 02:16:38 528 - 5 از 1 رای 6221

توضیحات

فرمول خلق ثروت – گرنت کاردون

9 مرحله برای خلق ثروت و کسب دارایی‌های ارزشمند

ثروت یکی از آیتم های اصلی در فهرست آرزوهای افراد است . آیا می دانستید تعریف اصلی ثروت با چیزی که ما می دانیم تفاوت بسیار زیادی دارد؟ لغت ثروت در لاتین در واقع به معني خوب می‌باشد، در واقع وقتي شما ثروت نداريد، خوب نيستيد و فاقد فراواني، موفقيت، كاميابي، و سلامتي هستید.

گرنت کاردون یکی از بزرگترین کارآفرینان و سرمایه‌گزاران در این ویدیوی 2 ساعت و 16 دقیقه ای با عنوان "فرمول خلق ثروت"، 9  روش اثبات شده برای رسیدن به ثروت واقعی را به شما آموزش می‌دهد. فرمول خلق ثروت يك روند يا روشی است كه به شما یاد می‌دهد چگونه پولدار شوید و فراواني را در زندگی خود خلق کنید.

طبق گفته گرنت کاردون، جريان زندگي بدین صورت است که شما چیزی به دیگران و دنیا ارائه می‌کنید و  واقعيت اين است كه آنها در جواب چیزی به شما برمی‌گردانند؛ که به اين مي‌گویند فرمول خلق ثروت. او در مثال هایی که از ثروث می زند، داشتن دوستان زیاد، امکانات رفاهی و توانایی چانه زنی بالا را از مصداق های مختلف ثروت می داند. 

در ادامه گرنت کاردون یک فرمول 9 مرحله ای را برای خلق کردن ثروت توضیح می دهد که همه می توانند از آن استفاده کنند. باید توجه داشت عمده این فرمول به حذف باورهای اشتباهی و افزایش دانش در مورد ثروت ارتباط دارد و از اجزای آن می توان به :

1. خلق کردن درآمد 

2. افزایش آن درآمد تا جای ممکن 

3. پس انداز برای سرمایه گذاری 

4. سرمایه گذاری

5. پیدا کردن چند منبع درآمدی

و.....اشاره داشت . 

در ویدیوی فرمول خلق ثروت از زبان گرنت کاردون تمام این مراحل را له همراه توضیحات و نکاتشان خواهید شنید و می توانید با ارزیابی وضعیت خود ببینید در کجای این فرمول قرار دارید. لازم به ذکر است که گرنت کاردون هم یک شبه پولدار نشد ! به گفته خودش این فرمول حاصل 29 سال تجربه و کار اوست. شخصی که از دام اعتیاد و ورشکستگی و بی پولی خودش را نجات داد و امروزه اطلاعاتش را با کتاب ها و ویدیوهای انگیزشی در اختیار همه قرار می دهد. 

شما می توانید سایر عناوین گرنت کاردون را با کلیک روی همین لینک مشاهده کنید. همچنین زندگی نامه گرنت کاردون برای مطالعه شما عزیزان در دسترس قرار دارد. 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام