کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، الگوهای رفتاری - گرچن رابین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

الگوهای رفتاری - گرچن رابین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گرچن رابین (Gretchen Rubin) فرزانه فائزی شادن پژواک 00:56:09 358 - 0 از 0 رای 5742

توضیحات

الگوهای رفتاری

گرچن رابین

شناخت چهار گرایش رفتاری

اغلب افراد طبق  الگوی چهار گرایش شخصیتی، رفتار می‌کنند، گرچن رابین نویسنده کتاب‌های پرفروش افراد را بدر  چهار گروه شخصیتی قرار می‌دهد؛ حمایتگر، پرسشگر، ایثارگر، عصیانگر .

این چهار گرایش بطور ویژه در این مورد بحث می‌کنند که افراد چگونه به انتظارات بیرونی (انتظاراتی که دیگران از فرد دارند) و انتظارات درونی (انتظاراتی که فرد از خود دارد) پاسخ می‌دهند و این امر چگونه بر زندگی آنها تاثیر می‌گذارد.

گرایش‌های ما ذاتی هستند: آنها نتیجه‌ی ترتیب تولد، سبک تربیت، پرورش مذهبی و جنسیت نیستند. آنها ارتباطی با برون‌گرایی یا درون‌گرایی ندارند. بسته به اینکه در خانه، سر کار، با دوستان باشیم تغییر نخواهند کرد و همین که پا به سن می‌گذاریم تغییری در آنها ایجاد نخواهد شد. ما این گرایش‌ها را با خود به دنیا می‌آوریم.

افراد مختلف، نسبت به جهان، از لحاظ انتظارات چگونه است. این تفاوت در ادراک، بسته به آگاهی فرد، می‌تواند منبع تضاد یا منبع بالقوه‌ای برای فرصت‌ها ‌باشد. طرز بیان و نوع استفاده از کلمات و رویکرد فرد نسبت به انتظارات دیگران، می‌تواند از مشکلات پیشگیری کرده و گرایش‌های مختلف را به اتّحادی بر مبنای مشارکت برساند. چگونگی بیان یک مطلب از سوی شما، همراه با کوشش د. برای درک و ملاحظه، می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.  شناخت مخاطب و اقدام بر اساس آن، منجر به کارایی و بهره‌وری می‌شو

برای مطالعه زندگینامه گرچن رابین روی لینک کلیک کنید

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام