کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی قسمت هشتم  رهبری- با اعمالتان دیگران را رهبری کنید

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی - دارن هاردی قسمت هشتم رهبری- با اعمالتان دیگران را رهبری کنید

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 00:29:29 282 - 0 از 0 رای 4606

توضیحات

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت هشتم 

رهبری- با اعمالتان دیگران را رهبری کنید

 

شما بعنوان رهبر باید بهترین فرد باشید و متعهد شوید که بهترین فرد گروه‌تان باشید. رهبر باید منظم‌ترین، ثابت قدم‌ترین، مثبت‌ترین، معتبر‌ترین، خدمت‌گزار‌ترین و تکامل یافته‌ترین فرد گروه باشد. 

دارن هاردی اعتقاد دارد رهبری در قرن بیست ویکم مربوط به مأموریت یا میراث شما نمی ‌شود بلکه مربوط م به فکر کردن در مورد افراد شرکت‌تان  هست و کشف اینکه مأموریت آنها در زندگی و کار چیست و چه و میراثی می خواهند باقی بذارند که با رهبری خود به آنها کمک می‌کنید تا به اهدافشان برسند. در واقع شما به بقیه انگیزه نمی‌دهید؛ بلکه باید بفهمید چی به افرادتان انگیزه می‌دهد و به آنها کمک کنید تا آنرا به دست بیارند.

حفظ جایگاه رهبری،تجربه‌ای عالی‌ست و ارزشی که به زندگی‌تان می‌دهد، غیر قابل اندازه گیری‌ست. احساس رضایت و پاداش روحی که با دیدن موفقیت اطرافیان‌تان تجربه می‌کنید فوق العادست. رهبری یکی از بهترین نعمت‌ها و تجربه‌های زندگی‌ست. شما بایستی رهبری را نه فقط به عنوان یک مسئولیت بلکه یک امتیاز بزرگ ببینید.

این فقط شما نیستید که تیم‌تان را انتخاب کرده‌اید، بلکه انها هم شما و شرکت‌تان را انتخاب کرده‌اند؛ حتی  مأموریت و رهبری شما را انتخاب کرده‌اند.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام