کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی قسمت هفتم  رهبری - درک پیچیدگی رهبری

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی - دارن هاردی قسمت هفتم رهبری - درک پیچیدگی رهبری

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 00:29:17 298 - 0 از 0 رای 4750

توضیحات

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت هفتم 

رهبری - درک پیچیدگی رهبری

در قرن بیست و یکم، رهبری افراد با استعداد و دارای انگیزه و خلاق بسیار مشکل شده و فناوری و رقابت جهانی پیچیدگی پدیده رهبری را به شیوه‌های متعددی تغییر داده است. همچنین استخدام خانم‌ها با نرخ سرسام آوری افزایش پیدا کرده و نحوه ترغیب و رهبری زنان در مقایسه با نحوه رهبری و ترغیب مردان خیلی تفاوت دارد. دارایی اصلی و مهم‌ترین مساله یک سازمان، سرمایه انسانی و استعداد افرادش می‌باشد. 

دارن هاردی می گوید در قرن بیست و یکم باید مردم را از طریق معنا و مقصود همسو کنید. آیا در سازمان شما همه افراد می‌دانند که چطور به نتیجه یا تحولی که سازمان می‌خواهد ایجاد کند، کمک کنند؟ آیا افراد حس معنا و مقصود دارند؟ فعالیت شما نباید برای سود باشد، بلکه با داشتن معنی و مقصود می‌توانید رهبری کنید.

در رقابت در دوره جدید باید افرادی را بسازید که بتوانند برای خودشان فکر کنند، به تنهایی رهبری کنند، مسئولیت پذیر و قابل اطمینان باشند؛ پس وظیفه اصلی شما این است که رهبری را به افرادتان آموزش دهید و رهبر پرورش دهید. 

خط جدا کننده رقابت و رهبری در شرکت‌ها؛ پرورش و توسعه سریع‌تر رهبر می‌باشد. هر شرکتی بتواند سریع‌تر رهبران جدید را پرورش توسعه دهد؛ برنده رقابت در قرن جدید می‌شود.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام