کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارافرینی –  دارن هاردی -قسمت ششم چگونه استخدام کنید

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارافرینی – دارن هاردی -قسمت ششم چگونه استخدام کنید

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 00:31:24 317 - 0 از 0 رای 7317

توضیحات

 

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت ششم 

چگونه استخدام کنید

شرکت‌های معمولی، تو این زمان پویا و رقابتی از نظر جهانی دیگر دوام نمی‌آورند. اگر وجود افراد معمولی را در سازمان‌تن تحمل کنید، نمی‌توانید یک شرکت استثنایی داشته باشیم.

دارن هاردی استخدام افراد با استعداد و برتر را یک برتری استراتژیک نسبت به رقبای شما می داند و آن را بخش مهم چیزی می بیند که رشد سریع شرکت شما را تضمین می‌کند. تنها کاری که برای موفقیت باید انجام بدهید این است که افراد مناسب را استخدام کنید و انها را حفظ کنید.

استخدام افراد مناسب دومین فاکتور موفقیت در کارافرینی می‌باشد. امروزه رقابت بر سر استعدادهاست. در عصر اطلاعات، پیدا کردن و استخدام افراد با استعداد یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای موفقیت کارافرینان می‌باشد. شما بایستی یاد بگیرید چگونه این افراد را پیدا کنید، آنها را استخدام کنید و چگونه بازدهی آنها را بالا ببرید. شما به افرد سطح بالا نیاز دارید تا در رقابت با رقبا موفق باشید. 

فرایند استخدام و مصاحبه با افراد، یکی از خسته‌کننده ترین کارها برای یک کارافرین می‌باشد بنابراین نحوه استخدام یکی از مهمترین عوامل برای پیشی گرفتن در صنعت خودتان می‌باشد.

هزینه استخدام و اخراج افراد ضعیف  ۶ تا ۱۶ برابر درآمد سالیانه‏ آنهاست. حتی اگر فقط به مدت ۳ ماه یا ۶ ماه با شما باشند، ۶ تا ۱۵ برابر درآمد سالیانه‏شان هزینه‏ایست که به شما تحمیل می‌شود و دلیلش هم این است که نه  تنها حقوقی که به آنها پرداخت کردید از بین رفته است بلکه بخاطر غده سرطانی‏ای که شیوع پیدا کرده، زمان زیادی لازم است تا دوباره مجموعه را ترمیم کنید این هزینه‌ای  ۶ تا ۱6 برابر حفقوقشان دربردارد. 

بایستی بر اساس شواهد و مدراک و سابقه استخدام کنید. سعی نکنید به افراد سخت‏کوشی را تعلیم دهید، منظم بودن، وفادار بودن، با انگیزه بودن، متعهد بودن را تعلیم دهید بلکه افرادی را استخدام کنید سخت‏کوش باشند، متعهد باشند، وفادار باشند، ثابت قدم باشند و پایبند خدمات باشند. 

کافی است افرادی را پیدا کنی که ویژگی‌های مورد نظر شما را دارند و آنها را استخدام کنید، دقیقا همین کار مقدار عظیمی از پیشرفت، زمان و انرژی را ذخیره می‌کند. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام