کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  -  دارن هاردی -قسمت پنجم تشکیل یک گروه با استعداد در عصر ارتباط

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی - دارن هاردی -قسمت پنجم تشکیل یک گروه با استعداد در عصر ارتباط

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 00:31:07 350 - 3 از 1 رای 7297

توضیحات

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت پنجم 

تشکیل یک گروه با استعداد در عصر ارتباط

 

استخدام افراد مناسب دومین فاکتور موفقیت در کارارینی می‌باشد. امروزه رقابت بر سر استدام استعدادهاست. در عصر اطلاعات، پیدا کردن و استخدام افراد با استعداد یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای موفقیت کارافرینان می‌باشد. دارن هاردی می گوید شما بایستی یاد بگیرید چگونه این افراد را پیدا کنید، آنها را استخدام کنید و چگونه بازدهی آنها را بالا ببرید. شما به افرد سطح بالا نیاز دارید تا در رقابت با رقبا موفق باشید. 

فرایند استخدام و مصاحبه با افراد، یکی از خسته‌کننده ترین کارها برای یک کارافرین می‌باشد بنابراین نحوه استخدام یکی از مهمترین عوامل برای پیشی گرفتن در صنعت خودتان می‌باشد.

هزینه استخدام و اخراج افراد ضعیف  ۶ تا ۱۶ برابر درآمد سالیانه‏ آنهاست. حتی اگر فقط به مدت ۳ ماه یا ۶ ماه با شما باشند، ۶ تا ۱۵ برابر درآمد سالیانه‏شان هزینه‏ایست که به شما تحمیل می‌شود و دلیلش هم این است که نه  تنها حقوقی که به آنها پرداخت کردید از بین رفته است بلکه بخاطر غده سرطانی‏ای که شیوع پیدا کرده، زمان زیادی لازم است تا دوباره مجموعه را ترمیم کنید این هزینه‌ای  ۶ تا ۱6 برابر حفقوقشان دربردارد. 

بایستی بر اساس شواهد و مدراک و سابقه استخدام کنید. سعی نکنید به افراد سخت‏کوشی را تعلیم دهید، منظم بودن، وفادار بودن، با انگیزه بودن، متعهد بودن را تعلیم دهید بلکه افرادی را استخدام کنید سخت‏کوش باشند، متعهد باشند، وفادار باشند، ثابت قدم باشند و پایبند خدمات باشند. 

کافی است افرادی را پیدا کنی که ویژگی‌های مورد نظر شما را دارند و آنها را استخدام کنید، دقیقا همین کار مقدار عظیمی از پیشرفت، زمان و انرژی را ذخیره می‌کند.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام