کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، میان‌بر موفقیت در کارافرینی  - قسمت دوم رهایی از تله‌ها در مسیر کارآفرینی

۸,۰۰۰ تومان

خرید

میان‌بر موفقیت در کارافرینی - قسمت دوم رهایی از تله‌ها در مسیر کارآفرینی

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 01:21:31 631 - 0 از 0 رای 4767

توضیحات

میان‌بر موفقیت در کارآفرینی  - دارن هاردی

قسمت دوم : رهایی از تله‌ها در مسیر کارآفرینی

 

90 درصد از افراد شاغل را کارمندان تشکیل می‌دهند و شما بعنوان یک کارافرین برای جدایی از این گروه و رسیدن به کارافرینی با موانع و مشکلاتی از طرف انها روبرو می‌شوید.

در شروع کارافرینی، شما از طرف دوستان و نزدیکان خود که کارافرین نیستند، مورد سرزنش قرار خواهید گرفت ولی شما بعنوان یک کارافرین حقیقتا برای خاطر خودتان و تبدیل شدن به فردی بهتر، موفقیت را بخواهید و از انچه که انجام می‌هید احساس غرور خواهید کرد.

زمان شما برای زندگی محدود است، پس برای زندگی کردنِ بجای کسِ دیگری، زندگی خود را هدر ندهید. اجازه ندهید نظر دیگران، صدا، قلب و شهود درونی شما رادر خودش خفه کند.

برای اینکه در برابر دشمنان و آدم‌هاي منفي باف مستحكم شوید. باید تعریف «خودتان» از موفقیت را مشخص کنید. اغلب مردم، موفقیتی که شخص دیگری تعریف کرده را تعقیب می کنند و به همین علت  متوجه نمی‌شوند که چرا انگیزه ندارند و برای آنها الهام بخش نیست تا به موفقیت برسند.

شما باید هدف خودتان از موفقیت را بصور واضح روشن کرده و چرایی و چگونگی ان را مشخص کنید. با پیدا کردن کلیدی که با هیجان درونی حقیقی‌تان در ارتباط است خود را در در مسیر رسیدن به موفقیت مجهز کنید.

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام