کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، مهارتهای مذاکره - کریس کرافت

۱۷,۰۰۰ تومان

خرید

مهارتهای مذاکره - کریس کرافت

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مهبد قناعت پیشه کریس کرافت شادن پژواک 02:13:13 611 - 0 از 0 رای 5447

توضیحات

مهارتهای مذاکره

کریس کرافت

همیشه در حال چانه زنی هستیم. چه متوجه این مسئله باشیم یا نه. برای پیدا کردن شریک زندگی ، برای خرید اتومبیل ، برای خرید خانه ، یا هر وسیله دیگری، برای اینکه جای بهتری استفاده از خدمات و محصولات پیدا کنیم، برای گرفتن نمره بهتر و .....تعداد مثال ها بی شمار است. خیلی از افراد شاید اینگونه فکر کنند که چانه زنی کار آدمهای باحوصله یا آدمهای خیلی زرنگ است و خودشان را جزو هیچکدام از این دو دسته ندانند. اما چانه زنی در هر حال به سود شماست و حتی می تواند سیستم خاص خودش را داشته باشید. 

کریس کرافت در ویدیوی "مهارت های مذاکره" به مدت 2 ساعت با شماست تا سیستم شخصی چانه زنی و مراحل آن را با شما در میان بگذارد. او می گوید: "تنها فروشنده‌های حرفه‌ای نیستند که مهارت‌های چانه‌زنی برای آنها مهم است. با اندکی شکیبابی، همه‌ی ما می‌توانیم از قوانین ساده‌ی چانه‌زنی درس بگیریم و در خرید خانه یا ماشین خود به معامله بهتری دست یابیم". چانه زنی ‌همچنین از طریق بستن قراردادهای بهتر با تامین کنندگان مواد اولیه، مشتریان و حتی همکاران هم منتهی به موفقیت‌های بیشتری می شود.

در این درس، کریس کرافت، استاد چانه‌زنی شما را در تمامی مراحل چانه‌زنی، از تصمیم‌گیری تا گفتگو و پایان بحث گام به گام راهنمایی می‌کند. او به شما می‌گوید که چگونه چانه‌زنی خود را برنامه‌ریزی و اولین قیمت پیشنهادی خود را محاسبه کنید. افزون بر این، او شما را با مجموعه‌ای از تکنیک‌های خاص چانه‌زنی آشنا می‌کند، به شما نشان می‌دهد که چگونه از طریق تبادل به یک مبادله‌ی برد-برد دست یابید و در پایان چگونه معامله را به سرانجام برسانید.

 

موضوعات این درس عبارتند از : 

۱. چرا از چانه‌زنی اجتناب می‌کنیم

۲. چه هنگام باید به فکر چانه‌زنی بیافتیم

۳. برنامه‌ریزی چانه‌زنی

۴. محاسبه اولین قیمت پیشنهادی

۵. بکاربستن تاکتیک‌های مختلف چانه‌زنی

۶. چگونه به مبادله بپردازیم

۷. به پایان رساندن معامله

۸. تشخیص اینکه چه موقع از معامله صرف‌نظر کنیم

بعد از تماشای این ویدیو می توانید به راحتی در موقعیت های مختلف با استفاده از فرمول کلی و تکنیک هایی که یاد می گیرید به چانه زنی بپردازید و از نظر وقت و هزینه سود کنید. از کریس کرافت عناوین دیگری هم در سایت قرار دارد که با کلیک رو لینک می توانید آنها را مشاهده کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام