کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، 5 راه برای مدیریت زمان - کریس کرافت

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

5 راه برای مدیریت زمان - کریس کرافت

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مهبد قناعت پیشه کریس کرافت شادن پژواک 01:35:49 545 - 5 از 1 رای 6341

توضیحات

5 راه برای مدیریت زمان

کریس کرافت

 "صحبت از زمان، صحبت از خود زندگی است". کریس کرافت به درستی می گوید که همه ما احساس کمبود زمان داریم، با وجودی که مقدار زمان مساوری و ثابتی را در اختیار داریم. در مورد زمان، مسله مهم اولویت بندی کارهایی است که قرار بر انجامشان است. 

هر کس زمان بیشتری می‌خواهد، در حالی که شما در روز زمان محدودی دارید و باید زمان بیشتری را برای مهم‌ترین چیزهای زندگی خود بگذارید. در این دوره،" کریس کرافت" پنج راهنمایی ساده مدیریت زمان را برای کاهش حواس‌پرتی‌ها فراهم می‌کند و در مورد مسائل مهم صحبت می‌کند.

در دوره آموزشی ویدیویی "5 راه برای مدیریت زمان" به مدت 1 ساعت و نیم، با حجم 545 مگابایت می آموزید که گام اول در ساماندهی به زمانی که در اختیار دارید, "نه گفتن" به بعضی چیزهاست . نه گفتن، در تئوری ساده به نظر می رسد، اما در عمل سخت است. کریس توضیح می‌دهد که چطور «نه گفتن» می‌تواند زمان زیادی را برای ما به ارمغان آورد.

سایر گام هایی که در این دوره راجع بهشان صحبت می کنیم عبارتند از:

• گام دوم، مذاکره؛ به شما امکان می‌دهد زمان کمتری را صرف انجام وظایف بی‌اهمیت کنید. 

• سومین راه این است که کارها محول شود 

• گام چهارم، بهبود سیستم ها و فرایندهاست تا کارهای تکراری به سرعت و به راحتی مدیریت شوند.

• در آخر کریس  برای مقابله با کمال‌گرایی و اتلاف وقت توضیحاتی می‌دهد که چگونه پنج روش را به تمام اتلاف زمان‌ها، از جمله جلسات، وقفه‌ها و موارد دیگر، تعمیم می‌دهد.

بعد از مشاهده این دوره انتظار می رود شما بتوانید زندگی و اهداف کاری خود را واضح کنید تا با اولویت‌بندی مضامین با استفاده از ماتریس آیزنهاور و پاسخ به سوالات مهم مانند "آیا ساعات کار طولانی‌تر باعث موفقیت بیشتر می‌شود؟"، به مدیریت زمان صحیح بپردازید.

این دوره برای همه افراد، حتی کسانی که فعلا شاعل نیستند هم مناسب است. چون همه ما در طول روز بنا به ضرورت، کارهایی را انجام می دهیم و چه خوب است که این کارها را به شکل بهینه انجام بدهیم. کریس همچنین راهی را آموزش می دهد تا در طی سال، 1 ماه وقت اضافه بیاورید. 

شما می توانید سایر عناوین کریس کرافت را با کلیک روی لینک مشاهده بفرمایید. 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام