کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، بازاریابی موفق – برایان تریسی

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

بازاریابی موفق – برایان تریسی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
برایان تریسی (Brian Tracy) شادن پژواک 00:52:01 408 - 4 از 2 رای 4928

توضیحات

بازاریابی موفق – برایان تریسی

هدفِ کسب و کار؛ جذب و حفظ مشتری است 

سودآوری در کسب و کار شما نتیجه خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان است و توانایی شما در انجام این کار کلید موفقیت شماست. تمامی کسب و کارهای موفق روی جذب و حفظ مشتری تمرکز می‌کنند.

 بازاریابی و فروش، جذب مشتری، خدمت رسانی به مشتری و حفظ کردن مشتری، تضمین کننده موفقیت شماست و سود، نتیجه جذب و حفظ مشتری به روشی مقرون به صرفه است. برای همین وظایف اصلی مدیریت، نوآوری و بازاریابی هستند.

بازاریابی یعنی فرآیند تعیین این که چه چیزی تولید و فروخته شود که نیازمند تحلیل بازار، تحلیل رقبا، تحلیل گرایش‌ها، نظرسنجی خدمات مشتریان، پرسشنامه‌های مشتریان و ... است تا بفهمیم مردم واقعا چه کالا و یا خدماتی می‌خواهند و چگونه آن را می‌خرند. از طرفی فروش، فرآیند تعیین چگونگی فروش خدمات و محصول بعد از تائید محصول از طرف دایره بازاریابی است. پس دایره بازاریابی نوع محصول را تعیین می‌کند و دایره فروش چگونگی فروش آن را. 

مشتری؛ کانون توجه همه‌ی فعالیت‌های بازاریابی و همه فعالیت‌های کسب و کار می‌باشد. شرکت‌های خوب را همیشه میشود از کیفیت خدمات مشتریانشان تشخیص داد.

مشتری مهم‌ترین شخص در هر کسب و کاری به حساب می‌آید. کار شما این است که تا جایی که امکان دارد مشتری جذب و حفظ کنید. باید 50 تا 80 درصد وقت خودتان را صرف پیدا کردن مشتری کنید. هیچ وقت فراموش نکنید کار شما جذب مشتری جدید با هزینه‌ای کمتر از سودی است که هر مشتری به شما می‌رساند. هر چه در جذب مشتری جدید مهارت بیشتری داشته باشید، کسب و کار شما موفق‌تر و سودآورتر خواهد بود.

 بیوگرافی کامل برایان تریسی برای مطالعه شما عزیزان در سایت قرار داده شده است.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام