کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، رازهای میلیونرهای خودساخته – برایان تریسی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

رازهای میلیونرهای خودساخته – برایان تریسی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
برایان تریسی (Brian Tracy) شادن پژواک 00:45:41 390 - 0 از 0 رای 3651

توضیحات

رازهای میلیونرهای خودساخته – برایان تریسی

برای دستیابی به چیزی که تا حالا به دست نیاوردید،  باید تبدیل به شخصی شوید که تا حالا نبودید

ما در بهترین دوران تاریخ انسان زندگی می‌کنیم. در چند سال آینده افراد بیشتری، پول بیشتری نسبت به تمام تاریخ انسان به دست خواهند آورد. افراد بیشتری میلیونر می‌شوند. هیچکس از شما بهتر نیست، هیچکس از شما باهوش‌تر نیست و هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. 

در آمریکا 8.2 میلیون میلیونر وجود دارد که تقریبا همه آنها  خودساخته هستند، این یعنی همه آنها با هیچی و از صفر کارشان را شروع کردند. نکته جالب این است که اگر کاری که بقیه میلیونرهای خودساخته انجام داده‌اند را انجام دهید، هیچ چیز در دنیا نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد.

افراد خیلی زیادی هستند که به اندازه شما با استعداد و باهوش نیستند و با اینحال اوضاع آنها خیلی از شما بهتر است؛ نه به خاطر اینکه از شما بهترند، فقط به خاطر اینکه روش‌های ثابت شده موفقیت را دنبال می‌کنند. پس فقط باید روش‌های ثابت شده موفقیت را دنبال کنیم و بفهمیم چه روشهایی هستند، بعد بارها و بارها آن کارها را تکرار کنیم.

در این برنامه برایان تریسی رازهای اثبات شده توسط میلیونرهای خودساخته را بررسی کرده و آنها را با شما در میان می‌گذارد.

مسئله‌ی مهم، شخصی است که برای تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته باید به آن تبدیل شوید. باید به یک انسان کاملا متفاوت تبدیل شوید. یکی از دوستانم می‌گوید برای دستیابی به چیزی که تاکنون به دست نیاورده‌اید،  باید به شخصی تبدیل شوید که تاکنون نبوده‌اید و این نکته خیلی مهمی است.

برایان تریسی می گوید هر چه تعهد بیشتری در تبدیل شدن به بهترین شخصی که میتوانید باشید، داشته باشید، بیشتر از خودتان خوشتان می‌آید، به خودتان احترام می‌گذارید، انرژی بیشتری خواهید داشت و روی اهداف بزرگتری که برای خودتان تعیین کرده‌اید، پافشاری خواهید کرد. روی خودتان سرمایه گذاری میکنید، مطالعه میکنید و مهارت‌های جدید می‌آموزید و به خودتان می‌گویید  واااو، من شخصی با آینده‌ای فوق العاده‌ام و به حداکثر رساندن پتانسیلم به عهده خودم است. اعتماد به نفس و عزت نفستان بالا میرود، بیشتر به خودتان افتخار میکنید و در تمامی بخش‌های زندگی بیشتر ترفیع میگیرید و درآمد بیشتری کسب میکنید.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام