کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، شما کاملا مجهزید – جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

شما کاملا مجهزید – جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:27:04 230 - 4.375 از 4 رای 5741

توضیحات

شما کاملا مجهزید – جول اوستین

شما بصورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید

 

زمانیکه خداوند شما را خلق کرد، هر چیزی که برای موفقیت لازم بود را در شما قرار داد تا به هدف‌هایتان برسید. کارهای خداوند همگی هدفمند هستند و شما تصادفی آفریده نشده‌اید.

خداوند به شما استعداد، خلاقیت، قدرت، ظاهر مناسب، اندازه مناسب، شخصیت مناسب و خانواده مناسب داده است و مسلما شما برای هدفی که برای شما تعیین شده، کاملا مناسب و مجهزید. همان شخصی باشید که خدا از شما می‌خواهد. شما کاملا ویژه‌اید و خصوصیاتی دارید که هیچکس دیگری ندارد؛ پس استعدادهایتان را شکوفا کنید و به موفقیت برسید.

در زندگی مشکل این است که با شخصی رقابت می‌کنید که در مسیر دیگری است. مسیر شما مخصوص خود شماست. شما هیچ رقابتی با دوستان، همسایه‌ها، خواهر ، برادرها‌یتان و یا هیچ شخص دیگری ندارید.  شما فقط باید با خودتان مسابقه بدهید و بهتر از قبل عمل کنید.

به باور جول اوستین اگر به استعدادی که دارید اعتقاد داشته باشید و آن را پیشرفت داده و بهتر و بهتر  شوید؛ همان استعداد شما را به جاهایی می‌برد که خوابش را هم نمی‌دید. استعداد خودتان را کوچک ندانید، شاید در مقایسه با دیگران خیلی کم باشد، اما خود شما اصلا عادی و طبیعی نیستید.  بند بند وجودتان را خدا ساخته است تا به موفقیت برسید.

 

 

قدرت خداوند فراتر از حد انتظار- جول اوستین

کامل شدن-جول اوستین

 

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام