کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری،  قدرت خداوند فراتر از حد انتظار- جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

قدرت خداوند فراتر از حد انتظار- جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:27:04 230 - 0 از 0 رای 5828

توضیحات

 قدرت خداوند فراتر از حد انتظار- جول اوستین 

 

 خداوند برای ما فراوانی و وفور نعمت می‌خواهد

 

خداوند استاد شگفت‌زده کردن ماست. چیزی که خدا برای شما در نظر گرفته است، خیلی بزرگ‌تر، با‌ارزش‌تر و مهم‌تر از چیزی است که خودتان انتظارِ آن را دارید. همیشه خداوند فراتر از آن چیزی را که درخواست کردید؛ برای شما فراهم می‌کند و موقعیت‌هایی را جلو پایتان قرار می‌دهد که  فکر آنرا هم نمی‌کردید و شما را  به جایی رهنمود می‌کند که تصورش را  نمی‌کردید.

شاید در شرایط سختی قرار گرفته‌اید ولی هیچ چیز جلودار خدا نیست. جهان در دستان خداوند است و اگر بخواهد شما را به جایی می‌رساند که فکر آنرا هم نمی‌کردید. اگر تصور میکنید که خدا برای شما معجزه نمی‌کند، فقط کافی است دور و برتان را ببینید، همین حالا وسط یک معجزه قرار دارید.

هیچ چیز جلوی اراده خدا را نمی‌گیرد و زمانیکه بخواهد از انتظارت شما بالاتر برود؛ فقط کمی بالاتر نمی‌رود، و به شما لطف کوچکی نمی‎کند؛ بلکه  خیلی خیلی فراتر از تصور و انتظارت شما را فراهم می‌سازد.

ایمان داشته باشید، خدا همه مشکلات را برطرف می‌کند و به شما نعمت‌هایی می‌بخشد که از قبل هم قوی‌تر شوید. زندگینامه جول اوستین را برای اطلاع از سایر آثار او مطالعه کنید یا روی لینک های ادامه کلیک بفرمایید. 

 

 

عشق خداوند – جول اوستین

شما کاملا مجهزید – جول اوستین

کامل شدن-جول اوستین

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام