کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، پنج سطح رهبری – جان مکسول

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

پنج سطح رهبری – جان مکسول

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
علی اصغر قره خانی جان مکسول (John Maxwell) شادن پژواک 02:09:07 990 - 5 از 1 رای 7153

توضیحات

پنج سطح رهبری – جان مکسول

گام های اثبات شده برای به حداکثر رساندن توان بالقوه خود

جان مکسول نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه مدیریت و رهبری توضیح می‌دهد که چگونه دُرست رهبری کنید و چگونه خود و یا دیگران را به عنوان یک رهبر ارتقا دهید. رهبری از عنوان شما نمی‌آید در واقع، نامگذاری شما بعنوان رهبر فقط بعنوان اولین و کمترین پنج سطح در رهبری است که چندان نمی‌تواند موثر باشد. برای تبدیل شدن از یک ریس یا مدیر به رهبر؛ شما باید توانایی الهام بخشیدن و ایجاد یک تیم را داشته باشید که نه تنها نتایج بلکه نتایج آتی را نیز رهبری می‌کند.

پنج سطح رهبری عبارتند از:

• موقعیت - افراد به دنبال آن هستند.

• اجازه - مردم به دنبال آن هستند، زیرا آنها رهبر و الگو می‌خواهند.

• تولید - مردم به خاطر آنچه که برای سازمان انجام دادید، شما را دنبال می‌کنند.

• توسعه افراد - افراد به دلیل آنچه که برای آنها انجام داده‌اید، به دنبال شما هستند.

• احترام- مردم به دنبال شخصی که هستید و آنچه را که بیان می‌کنید،شما را دنبال می‌کنند.

 

با ترکیب توصیه‌های داده شده و کار و تمایل به یادگیری، هر کسی می تواند به یک سطح بالاتری از رهبری بالاتر و موثرتر برسد و در نتیجه تاثیر بیشتری داشته باشد.

این بزرگی رویا نیست که موفقیت شما را تعیین میکند، بلکه بزرگیِ تیمِ شماست که موفقیت شما را تعیین میکند.اگر هدف بزرگی دارید و تیم شما ضعیف است، هیچ وقت به هدف‌تان نمیرسید. اگر یک هدف متوسط دارید ولی تیم شما بالاتر از متوسطه است، در ان زمان از اهداف خود هم فراتر میروید. شما به سطح تیم خود میرسید نه سطح اهداف‌تان، پس رهبری و هدایت افراد یکی از مهم‌ترین ویژگی کارآفرینان موفق است.

رویا مجانی است ولی سفر نه. باید برای سفر بها پرداخت کنید و بهایی که باید برای موفقیت پرداخت کنید، پرورش دادن و آموزش دادن افراد و کارمندان تیم می‌باشد. برای مطالعه زندگی نامه جان مکسول روی لینک کلیک کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام