کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، یادگیری و ذهنِ شگفت‌انگیز شما – تونی بوزان

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

یادگیری و ذهنِ شگفت‌انگیز شما – تونی بوزان

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 01:01:15 394 - 5 از 2 رای 3698

توضیحات

یادگیری و ذهنِ شگفت‌انگیز شما – تونی بوزان

ظرفیت یادگیری و  تفکر خلاق شما بی‌نهایت است

 

تونی بوزان نویسنده  115 کتاب می‌باشد و تا به امروز بیش از  7 میلیون نسخه از کتاب‌هایش سراسرِ دنیا فروش رفته است. تونی بوزان بیش از 100 تا جایزه بدست آورده است و نامزد جایزه‌ی صلح نوبل هم می‌باشد. او مبدع و مخترعِ "نقشه‌ی ذهنی" است.

اهمیت انسان‌ها و رشدِ سریعِ تکنولوژی باعث شدند که ما بخواهیم راجع به تکنولوژی و رشد آن بیشتر و بیشتر بدانیم و عملکردمان را تا جایی که امکان دارد بهبود ببخشیم؛ و اینجاست که یادگیریِ تکنولوژی اهمیت پیدا می‌کند. درواقع تکنولوژی باید خدمت‌کار ما باشد.

حافظه‌ی شما، دسترسی شما به اطلاعات‌تان، مغز شما، ظرفیت یادگیری شما خارق‌العاده‌است پس باید یاد بگیریم مغز چگونه عمل می‌کند. مغز به صورتِ «هم‌افزا»  با استفاده از ظرفیت‌های چپ و راست مغز کار می‌کند و همه‌چیز به نحوه‌ی استفاده‌اش بستگی دارد.

تمامی  نابغه‌های خلاق گفته‌اند؛ خیال‌پردازی کنیند و  از تخیلِ خودتان استفاده کنید. خیال‌پردازی، مهارت است و اگر انجامش ندهید؛ می‌میرید.

نقشه‌ی ذهنی با یک عکس شروع می‌شود و پیوند‌ها از ان تصویر نشات میگیرند. نقشه‌های ذهنی کمک می‌کنند که مغز فکر کند و ظرفیتِ بینهایت‌ مغز را واکاوی کند.

امروزه ما در عصرِ هوش زندگی می‌کنیم و نحوه استفاده از مغز و یادگیریِ بیش‌تر اهمیت دوچندانی دارد.

 

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام