کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، چگونه شاد زندگی  کنیم؟ گرچن رابین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

چگونه شاد زندگی کنیم؟ گرچن رابین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گرچن رابین (Gretchen Rubin) فرزانه فائزی شادن پژواک 00:50:37 359 - 5 از 1 رای 4855

توضیحات

چگونه شاد زندگی  کنیم؟

گرچن رابین

برای شاد بودن تلاش کنید

طبق تحقیقات انجام شده، 50% شادی ژنتیکی است. حدود 10 تا 20% مربوط به شرایط زندگی است که شامل سن، شغل، وضعیت تاهل، تحصیلات، درآمد، وضعیت سلامتی و چیزهایی مثل این است که  بجزء شرایط زندگی تقریبا روی بقیه موارد می‌توانید کنترل داشته باشید.درصد باقیمانده تحت کنترل خود آگاه ما قرار دارند و از طرز فکر و رفتار ما تاثیر می گیرند.

"پروژه شادی" شما، به معنی هر نوع تلاش اصولی برای فکر کردن به شادی و به کاربردن عوامل شادی در زندگی است

از خودتان بپرسید که آیا خوشحالم؟ یا چطور می توانم خوشحال‌تر باشم؟ چه چیزهایی من را خوشحال می‌کنند؟ و کدوم تغییرات کوچک انجام پذیر و واقع بینانه ای را می‌توانم در زندگیم ایجاد کنم؟

فکر کردن به شادی مفید است و شما با مستقیما فکر کردن به شادی و پرسیدن اینکه چگونه می‌توانم شادتر باشم؟ می‌توانید تغییراتی ایجاد کرده و خود را خوشحال‌تر کنید.

اگر شاد باشید؛ صبورتر، بخشنده‌تر و دست و دلباز‌تر می‌شوید و رفتار بهتری با دیگران دارید. در واقع افراد شاد به دیگران در حل مشکلات کمک می‌کنند، از خود گذشته‌تر هستند، کمک مال بیشتری می‌کنند و فعالیت داوطلبانه بیشتری دارند.   

محیطی برای رشد و پیشرفت اطراف خود ایجادکنید که در آن احساس خوب و درستی داشته باشید.

برای مطالعه در مورد گرچن رابین روی لینک بیوگرافی او در سایت کلیک نمایید. 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1395/05/01)

این اولین کتابی بود که بدون وقفه و با اشتیاق از تمام مطالبش و با تمام وجود بهره بردم. کیفیت صوتی بسیار عالی است و قیمت آن در مقایسه با راهکارها و تجربیات نهفته در آن بسیار بسیار ناچیز است. سپاس فراوان از شادن پژواک

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام