کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، تصمیم‌گیری در پنج ثانیه – مل رابینز

۵,۰۰۰ تومان

خرید

تصمیم‌گیری در پنج ثانیه – مل رابینز

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مل رابینز (Mel Robbins) شادن پژواک 00:14:07 120 - 5 از 1 رای 4276

توضیحات

تصمیم‌گیری در پنج ثانیه – مل رابینز

مجموعه‌ای از تصمیم‌های کوچک‌، تغییرات  بزرگ را ایجاد می‌کنند

 

شما نمی‌توانید زندگی‌تان را تغییر بدهید مگر اینکه اول به درون خود بروید، بفهمید که چه کسی هستید و چه کارهاییی می‌توانید انجام بدهید.

برای رسیدن به موفقیت باید به این اعتماد به نفس برسید که توانایی شروع و انجام هر کاری را دارید. لحظه‌ای که می‌دانید لازم است کاری کنید ولی  بهانه‌ها و تردیدها شروع می‌کنند به چرخیدن تو سرتان، باید ممصمم باشید و حرکت کنید.

تصمیم‌گیری در پنج ثانیه طراحی شده تا شما را وادار به انجام کارهایی کند که دوست ندارید آنها را انجام دهید. شما  بعضی از رفتارها را می‌توانید یاد بگیرید و  به‌طور خودکار  انها را انجام دهید، ولی کارهای دیگری که از انجام دادن انها  خوشتان نمیاد و باید همیشه خودتان را مجبور به انجام آنها کنید را بوسیله قانون پنج ثانیه می‌توانید ذهن خود را برای انجامشان اماده کرده و شروع به کار کنید.

مغز ما برای باقی ماندن در راحتی و امنیت طراحی شده‌ است.  اگر می‌دانید که قرار نیست هیچ‌وقت حسش را داشته باشید و اینکه هیچکس بجز شما نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد؛ از قانون پنج ثانیه استفاده کنید. تغییرات حقیقی در تصمیمات پنج ثانیه‌ای خلاصه می‌شوند.

شروع کنید؛ پنج، چهار، سه، دو، یک؛ عادت تردید به خودتان، عادت منصرف کردن خودتان را دچار اختلال ‌کنید و بخشی از مغز که واقعا قدرت‌تان را کم می‌کند را خاموش می‌کنید. 

بیوگرافی مل رابینز برای مطالعه توسط شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام