کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، فراتر از محدودیت  - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

فراتر از محدودیت - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:27:00 172 - 1 از 1 رای 4450

توضیحات

فراتر از محدودیت  - جول اوستین

شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید

 

 

ما در تصویر خداوند تعالی آفریده شده‌ایم. خدا به ما مرحمت کرده و دانه های عظمت را در درون ما قرار داده است. شما آفریده نشدید تا به سختی زندگی کنید. خدا شما را آفریده تا آزاد و خوشحال باشید و به رویاهای خودتان دست پیدا کنید. متوسط نباشید، برتر باشید و روی این نسل تاثیر بگذارید. اجازه ندهید عادی و در ناکارآمدی زندگی کنید.

با ذهنیت رهایی زندگی کنید، نه ذهنیت محدودیت. سرنوشت شما این نیست که با چیزهایی که شما را محدود می‌کنند زندگی کنید. زمانی که همه چیز بر علیه شماست و موانع خیلی بزرگ به نظر می‌رسند، ناگهان خدا شرایط را تغییر می‌دهد. 

جول اوستین اعتقاد دارد سرنوشت شما خیلی مهم است.  ماموریت شما انقدری بزرگ هست که نباید درگیر محدودیت‌ها باشید. تصور کنید بدون زنجیرهایی که شما را محدود کردن مانند زنجیرهای ترس، زنجیرهای ناامنی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و به چه چیزهایی می‌توانید دست پیدا کنید.

خدا شما رو آزاد کرده تا به آرزوهایی دست پیدا می‌کنید که از چیزی که در تصور داشتید بزرگتر هستند. استعداد‌هایی از خودتان نشان می‌دهید که فکر نمی‌کردید داشته باشید. افسردگی از بین می‌رود، عزت نفس پایین تمام می‌شود. خدا نه تنها زنجیرها را پاره می‌کند، بلکه شما را به سمت بالاتری پرتاب می‌کند.

طوری فکر کنید و حرف بزنید که انگار رها هستید. طوری عمل کنید که انگار رها هستید و جلوتر از جایی که همیشه می‌رفتید بروید. خدای بزرگ همین الان شما را در آزادی و در سطح‌های جدید، در رسیدن به سرنوشت خودتان رها  کرده است.

 

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام