کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید – جان مکسول

۷,۰۰۰ تومان

خرید

در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید – جان مکسول

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جان مکسول (John Maxwell) علی اصغر قره خانی شادن پژواک 00:36:00 269 - 1.5 از 3 رای 5253

توضیحات

در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید – جان مکسول

چگونه در زندگی خود و دیگران تاثیر بگذارید 

همه ما می‌خواهیم تغییری مثبت در زندگی خود و اطرافیان‌مان ایجاد کنیم و دوست داریم زندگی پُراهمیت و تاثیرگذاری داشته باشیم. 

سه نکته کلیدی برای تاثیرگذاری و تغییر زندگی لازم است:

1- به افرادی نزدیک شوید که تغییر ایجاد می کنند. اگر واقعا می خواهید تغییری مثبت ایجاد کنید, نزدیک افرادی باشید که تغییر مثبت ایجاد میکنند. فقط کافی است به ادمهایی نزدیک شوید که تو زندگیشان تغییر ایجاد میکنند و می خواهند که شما هم تغییری بزرگ تو زندگیتان ایجاد کنید.

2- ایجاد تغییر باید به صورت ارادی باشد. از امروز تصمیم بگیرید که تو ایجاد تغییر، اراده داشته باشید و زندگی خودتان را هدایت کنید. رشد کردن فرایند خودکار نیست و شما همینطوری اتوماتیک رشد نمی کنید، فقط با هدف می توانید رشد پیدا کنید.

3- به مردم نزدیک  شوید. اصل نزدیکی یعنی کنار افرادی باشید که در حال ایجاد تغییر هستند.

بین کارهای که الان انجام  می‌دهید  و کاری که می توانید انجام بدهید، شکافی وجود دارد و تو همین شکاف رویایی است که وقتی شروع به بستن ان شکاف می کنید,کم کم کارهای مهمی انجام می دید که واقعا تو زندگی خود و دیگران تغییر ایجاد می کند.

هر چیز با ارزشی باید در زندگیتان در اولویت قرار بگیرد

جان مکسول نویسنده بیش از 70 عنوان کتاب با فروش بیش از 50 میلیون نسخه می باشد، مکسول از طرف بیزنس اینسایدر و مجله ی اینگ به عنوان بهترین مدیر کسب و کار و تاثیر گذار ترین کارشناس مدیریت لقب گرفته است. کتاب های او در حوزه رهبری و مدیریت اثربخش و تاثیرگذار با هدف توسعه اقتصاد سازمانها می‌باشد. شما می توانید زندگی نامه جان مکسول را از سایت رسابوک مطالعه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام