کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، بازاریابی محتوا و استفاده هوشمند از رسانه‌ها – رایان هالیدی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

بازاریابی محتوا و استفاده هوشمند از رسانه‌ها – رایان هالیدی

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 01:21:18 580 - 5 از 1 رای 3507

توضیحات

بازاریابی محتوا و استفاده هوشمند از رسانه‌ها– رایان هالیدی

آشنایی با نحوه انتشار خبر در رسانه‌های اینترنتی و راه‌های مواجه با آنها

 

«رایان هالیدی» یک طراح و متخصص هکر رشد بازاریابی است. کتاب "بازاریابی بوسیله هک رشد" او یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها در زمینه ارتقا فروش و بازاریابی می‌باشد. رایان هالیدی طراح و تحلیل‌کننده‌ی پروپاقرصِ هک رشد می‌باشد.

 

اینترنت پر از دروغ و تقلب و تبلیغاتی است که فقط یک چیز از شما می‌خواهند: توجه شما!

 

سیستم نشر محتوا در برابر هجوم تبلغات بی‌دفاع شده است و دستکاری‌کننده‌های اطلاعات، دروغ‌ منتشر می‌کنند و بینِ مردم خشونت‌های جعلی بوجود می‌آورند. انتشار یک خبر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به میزانِ احساساتی که آن خبر در افراد برانگیخته می‌کند، بستگی دارد. و از بینِ تمامِ احساسات، خشم مهم‌ترین حسی است که باعثِ همه‌گیر شدن یه خبر می‌شود.

در امریکا میزانِ فروشِ روزنامه‌های کاغذی با مقالاتِ منتشر شده‌ای که مردم را عصبانی می‌کنند تا حجم مخاطب بیشتری بدست بیاورند و تبلیغاتِ بیشتری بفروشند؛ ارتباطِ مستقیم وجود دارد.

 

اگر می‌خواهید نشریات را وادار کنید که  از محصولات شما مطلبی انتشار دهند، بدانید خوب، جذاب، مهم یا خاص بودن مطلب شما برای انها مهم نیست! بلکه مهم این است که مردم تو فضای مجازی چه واکنشی نسبت به این خبر نشان می‌دهند؟ آیا مطلب شما را به اشتراک می‌گذارند یا نه؟  و مقاله‌ای که خیلی خیلی مردم را عصبی کند، فوق‌العاده همه‌گیر می‌شود.

درواقع ما براساسِ این اطلاعاتِ جعلی، تصمیمات مهمِ زندگی‌مان را می‌گیریم.

 

شما باید با شناخت فضای کاری خود، و با الگوهای ویژه‌ای که تو حوزه‌ی کاری شما در صنعت رسانه‌ جواب می‌دهد مطلب و محتوا در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت منتشر کنید.

شما با شناخت نیازهایِ واقعی مخاطبین خود و ایجاد ارتباط واقعی با آنها می‌توانید اثرِ خیلی بزرگی در تبلیغات و معرفی خود  داشته باشید.

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1397/05/20)

عالی

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام