کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، شادتر زندگی کنید – گرچن رابین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

شادتر زندگی کنید – گرچن رابین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گرچن رابین (Gretchen Rubin) فرزانه فائزی شادن پژواک 00:40:58 219 - 0 از 0 رای 5715

توضیحات

شادتر زندگی کنید 

گرچن رابین

شادمانی مافوق همه چیز است

افراد شاد به حل کردن مشکلات آدمهای اطرافشان اهمیت می‌دهند و بیشتر به حل کردن مشکلات جهان تمایل نشان می‌دهند. یکی از بهترین راههای کمک کردن به آدمهای دیگه این است که خودتان هم خوشحال باشید. زمانی که خودمان شاد باشیم می‌توانیم با دیگران تعامل داشته باشیم و جامعه‌ای بزرگ و سالم بسازیم.

برای پیدا کردن علایق‌تان، ذات‌تان، ارزش‌هایتان، و این که چگونه آنها را به زندگی روزانه‌تان وارد کنید وقت بگذارید زیرا اینها واقعا می‌توانند شما و اطرافیان‌تان را شادتر کنند.

افراد شاد خیلی بخشنده‌تر هستند و زمان بیشتری را صرف کارهای داوطلبانه می‌کنند و وقتی که یکی از اعضای خانواده یا یک همکار یا یک دوست نیاز به کمک داشته باشد،آنها پیش قدم می‌شوند. افراد شاد هم‌تیمی‌ها و رهبران بهتری هستند. سالمترند و عادتهای بهتری دارند. 

زمانیکه که ما خوشحال هستیم این انرژی و حس ‌را داریم که می‌توانیم دنیا را عوض کنیم. و به آدمهای دیگه و مشکلات جهان فکر کنیم. ولی وقتی ناراحت هستیم خیلی راحت است که حالت تدافعی بگیریم و گوشه‌گیر بشویم و خودمان را با مشکلات خودمان سرگرم کنیم.

تجربیات فیزیکی‌تان همیشه روی تجربیات احساسی‌تان تاثیر می گذارد. برای اینکه خوشحالتر باشید باید به اندازه کافی انرژی داشته باشید و برای ایجاد انرژی به سه فاکتور نیاز دارید:

- به اندازه کافی بخوابید. بیشتر مردم نیاز دارند که هفت ساعت در شبانه روز بخوابند.

- با ورزش کردن انرژی‌تان را افزایش دهید.

- با عوض کردن عملکردمان به صورت ارادی میتوانیم احساس خودمان را عوض کنیم.

 شما می توانید همه چیز درباره گرچن رابین را با مراجعه به صفحه این نویسنده در سایت بخوانید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام