کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، مبانی کارآفرینی  – جف هافمن

۵,۰۰۰ تومان

خرید

مبانی کارآفرینی – جف هافمن

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:14:07 90/6 - 5 از 1 رای 4705

توضیحات

مبانی کارآفرینی  – جف هافمن 

گسترش کسب و کار با ایجاد سیستم و تیم کاری

 

کارآفرینی ابزاری است که بوسیله ان راهتان را به سمت آینده روشن‌تر باز می‌کنید. کارآفرینها خلاق و کارآمد هستند چون تا وقتی که یک چیز ارزشمند ایجاد نکنیند هیچ خرجی نمی‌کنند. کارآفرین ها در واقع افرادی هستند که دنیا را تغییر می‌دهند.

شما به تنهایی نمی‌توانید یک شرکت  کارافرینی را گسترش بدهید و باید یک تیم خوب و کارامد برای خود جمع کنید و با ایجاد سیستم در فرایند کارها، شرکت کارافرینی خود را گسترش دهید.

قبل از اینکه پول قرض بگیرید، سعی کنید راهی  برای کسب درامد و ایجاد گردش مالی پیدا کنید. کسب درآمد و جذب مشتری باید اولین هدف‌تان باشد.

شما باید خودتان را در آخر مسیر تصور کنید و زمانیکه  از آخر به اول نگاه می‌کنید؛ یک مسیر واقع گرایانه پیش رویتان قرار میگیرد که از آخر به اول مهندسی معکوس شده است تا قدم به قدم پیش بروید.

شما با تنهایی انجام دادن کارها هیچوقت به موفقیت بزرگ نمی‌رسید. اگر می‌خواهید دنیا را تبدیل به جای بهتری کنید باید یک ارتش کارآفرین درست کنید.

 

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1395/10/07)

برنامتون افتضاحه هر وقت میخوام کتاب را گوش باید به اینترنت وصل بشم و اینقدر برنامش سنگینه که یک ساعت صبر کنم.تراکها را هم نمیشه استاپ کرد بعد ادامشا گوش کرد باید از اول گوش بدیم

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام