کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، قدرت تصمیم ‌گیری – مل رابینز

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

قدرت تصمیم ‌گیری – مل رابینز

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مل رابینز (Mel Robbins) شادن پژواک 00:49:26 387 - 5 از 1 رای 7451

توضیحات

قدرت تصمیم ‌گیری – مل رابینز

مهارت گوش کردن به ندای درون و عمل سریع

 

ظرفیتهای انسان محدودیتی ندارند ولی داشتن این ظرفیتها با استفاده کردن از آنا متفاوت است، این برنامه به شما کمک می‌کند تا  به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید.

مل رابینز معتقد است افراد زیادی ایده های خارق العاده ای دارند و فکر می‌کنید چیزی که کم دارند انگیزه است، که این حقیقت ندارد. ذهن ما طوری طراحی نشده است که کارهایی را انجام بدهیم که راحت نیستد و سخت هستند، بلکه مغز ما طوری طراحی شده که ما را از سختی‌ها و نگرانی‌ها محافظت کند.

مغز ما سعی می‌کند ما را زنده نگاه دارد و برای اینکه تغییر کنیم یا کسب و کاری بسازیم،  برای اینکه بهترین پدر مادر باشیم، بهترین همسر و یا... باید کارهایی را انجام دهیم که سخت هستند، مطمئن نیستند و یا ترسناک هستند، پس  شما فقط برای کارهایی احساس انگیزه می‌کنید که با آنها راحت هستید.

این وظیفه شماست که خودتان را مجبور کنید که  با تردید درونی و سختی‌ها درگیر شوید و کارهایی که لازم است را انجام دهید. "قانون 5 ثانیه" قانونی است برای شروع کارها با اعتماد به نفس. به شما القا می‌کند که این همان لحظه شجاع بودن است و به شما انگیزه می‌دهد که عمل کنید زیرا آن بخش مغز که مربوط به تغییر کردن است را خودتان بیدار می‌کنید تا در واقع خودتان را برای موفقیت آماده کنید.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام