کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، رمز و راز علمی زمانبندی بی نقص – دنیل پینک

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

رمز و راز علمی زمانبندی بی نقص – دنیل پینک

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:58:24 357 - 5 از 1 رای 4446

توضیحات

رمز و راز علمی زمانبندی بی نقص – دنیل پینک

تعیین زمان مناسب برای انجام کار و تصمیم‌گیری

 

دنیل پینک یکی از متفکران پیشتاز جهان در زمینه‌ی انگیزه در کسب و کار و افزایش بازدهی می‌باشد و نویسنده‌ی شش کتاب پرفروش است. کتاب "انگیزه" یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز می‌باشد  و آخرین کتاب دنیل پینک با عنوان "کی؟" هم بیشتر از اینکه «چگونگی» را مورد بحث قرار دهد به «چه زمانی» می پردازد و به صورت فشرده راجع به زمان ایده آل عملی کردن تصمیم های زندگی می‌پردازد. ویدیو دنیل پینک درباره‌ی انگیزه 16 میلیون بازدید در جهان داشته است.

زمانبندی در انجام کارها علم است که تعداد زیادی از رشته ها از جمله اقتصاد، روانشناسی اجتماعی، انسانشناسی، علوم شناختی، غددشناسی، زیستشناسی زمانی را شامل می‌شود.

ما تمام تصمیمات راجع به «چه زمانی» را در زندگی می‌گیریم. چه زمانی در طی روزها چه کارهای مشخصی را انجام می‌دیم، چه زمانی در طول روز ورزش کنیم، چه زمانی استراحت کنیم، «چه زمانی» از شغل‌مان استعفا بدهیم، چه زمانی یک حرفه‌ی جدید را شروع کنیم، ازدواج کنیم و... که همه‌ی این سوال‌ها به زمانبندی مربوط می شوند که متاسفانه ما هوشمندانه زمان‌بندی نمی‌کنیم. اما زمانبندی واقعا یک دانش می‌باشد و ما می‌توانیم از این دانش بهره بگیریم و تصمیم های بهتری بگیریم.

زمان بندی به همان اندازه چه کاری و چگونگی انجام کار اهمیت دارد. برای زمان‌بندی بهتر باید الگو و تیپ شخصیتی خود را بشناسید و با الگوی روزانه تطبیق دهید و مشخص کنید چطوری وظایف درست را در زمان درست انجام دهید.

تیپ های شخصیتی شامل چکاوک، جغد یا پرنده‌ی سوم می‌شود که با مشخص کردن انها می‌توانید وظایف‌تان را با زمانهای روز تطبیق دهید. سطح هوشیاری روزانه فعالیت های در روز بصورت اوج – افت – احیا می‌باشد.

در زمان اوج، وظایفی که نیاز به هوشیاری و تمرکز دارند را انجام دهید. در زمان افت، کارهای اجرایی‌تان را انجام دهید و در زمان احیا، کارهایی که کمتر هوشیاری و تمرکز لازم دارند و خلاقانه هستند؛ انجام دهید.

مسئله و ایده ی بزرگ؛ مشخص کردن زمانی است که مهم ترین تاثیر را روی رفاه و سلامت و آموزش ما دارد. 

 

 

978-622-6571-93-7   شماره شابک

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام