کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، قدرت تصمیم های پنج ثانیه ای – مل رابینز

۵,۰۰۰ تومان

خرید

قدرت تصمیم های پنج ثانیه ای – مل رابینز

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
مل رابینز (Mel Robbins) شادن پژواک 00:23:39 159 - 5 از 1 رای 6340

توضیحات

قدرتِ تصمیم های پنج ثانیه‌ای – مل رابینز

فکر کردن را کنار بگذارید و عمل کنید

چقدر زمان نیاز است تا زندگی‌تان را عوض کنید؟ قانون پنج ثانیه, شروع یک تحول است و به میلیون ها نفر کمک کرده تا زندگی‌شان را بهتر کنند و رویا هایشان را دنبال کنند. قانون پنج ثانیه یک قانون بر پایه‌ی علم است که به شما یاد می‌دهد چگونه عمل کنید.

حقیقت این است انجام دادن و یا ندادن کارهای کوچک شما را از زندگی دلخواه‌تان دور می‌کند و اینجاست که قانون پنج ثانیهبه شما کمک می‌کند تا شما سریع تصمیم بگیرید و سریع عمل کنید. شما می‌توانید از قانون پنج ثانیه برای تغییر دادن رفتار فعلی‌تان استفاده کنید و از آن برای به دست آوردن شجاعت استفاده کنید, برای این که رک حرف‌تان را بزنید, برای رفتن به جایی, برای انجام دادن کار‌هایی که معمولا انجام نمی‌دهید. و بوسیله این قانون می‌توانید ذهن‌تان را کنترل کنید.

ترس, چیزی به جز یک نگرانی که از کنترل خارج شده نیست. شما می‌توانید شجاعت را بدست بیاورید. هر وقت احساس اضطراب و نگرانی و تردید داشتید تنها کاری که باید بکنید این است که:پنج؛ چهار؛ سه؛ دو، یک و بعد خودتان را به یک چیز که قدرت سوق دهید و تصمیم بگیرید که عمل کنید.

شما با استفاده از قانون پنج ثانیه می‌توانید زندگی‌تان را عوض کنیدو کسب و کارتان را توسعه دهید. هیچ وقت زمان مناسب برای انجام کار فرا نمی‌رسد ولی تنها چیزی که نیاز دارید پنج ثانیه ست تا کلا همه چیز را عوض کنید.

زندگینامه مل رابینز برای مشاهده علاقمندان در سایت قرار داده شده است.  

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1396/09/02)

چرا پخش نمیکنه.خریداری شده اما تراک ها باز نمیشه

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام