کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، عشق خداوند – جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

عشق خداوند – جول اوستین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) مهبد قناعت پیشه شادن پژواک 00:25:02 160 - 4.5 از 2 رای 11059

توضیحات

عشق خداوند – جول اوستین

با اطمینان از عشق خداوند با اعتماد به نفس زندگی کنید

 

خدا این توانایی خارق العاده را دارد که با همه ما طوری رفتار کند که انگار فقط شخص ما فرد مورد علاقه او هستیم. عشق خدا نامحدود است و نیازی ندارد شخص خاصی را انتخاب کند و عشق او شامل تمانی انسانها و مخلوقات می‌شود. خداوند فقط عشقش را ابراز نمی‌کند؛ بلکه  او خود عشق است. 

خداوند شما را دوست داردچون فرزند و مخلوق او هستید. او روح خود را در شما دمیده است. زمانیکه این عشق رو دریافت می کنید, با اعتماد به نفس زندگی می‌کنید.

شما کسی هستید که خدا عاشق اوست. وقتی خودتان را فرد مورد علاقه خدا می‌بینید, با اعتماد به نفس  به درگاه او می‌روید و شجاعانه دعا می‌کنید, رویاهایتان را از او می‌خواهید, به این باور دارید که سلامتی‌تان بهبود پیدا می‌کند و درهای جدیدی باز می‌شود. نه به خاطر آدمی که شما هستید بلکه به خاطر این که شما مخلوق خداوند هستید و عشق او نامحدود است.

به اعتقاد جول اوستین عشق واقعی ربطی به عملکردتان  و کاری که می‌کنید یا نمی‌کنید ندارد. بلکه عشق واقعی را خدا همین الان هم دارد. وقتی عشق خدا را دریافت می‌کنید و می‌دانید که علی‌رغم کاستی‌ها، او هنوز به شما افتخار می‌کند و شما را شاهکار می‌داند, باعث می‌شود روحیه‌تان بالا برود و به شما قدرت می‌دهد که بهتر عمل کنید و ان زنجیر‌هایی که شما را عقب می کشند را بشکنید.

عشق خداوند یک هدیه است پس با ایمان ان را دریافت کنید و با شجاعت به درگاه خدا بروید.

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1396/07/06)

با سلام پیشنهاد میکنم در نرم افزار موبایلی قسمتی را برای موارد مورد علاقه اضافه کنید تا کتابهای مورد علاقه را اضافه کنیم تا در زمان لازم اقدام بخرید کنیم و مجددا مجبور به جستجو کتاب نباشیم

(1396/03/01)

انگیزشی و کاملا مناسب برای افرادی است که در چند راهه بلاتکلیفی مانده اند و قدرت تصمیم گیری خوب و راهنمای مناسب و کار بلدی هم ندارند

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام