کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، گوش سپردن – جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

گوش سپردن – جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:27:07 147 - 5 از 1 رای 6551

توضیحات

گوش سپردن – جول اوستین

با ایمان راه برید؛حرف های خدا به واقعیت تبدیل می‌شوند

خداوند کارهایی برا برای شما انجام می‌دهد که فراتر از انتظارات شماست. شاید هیچ نشانه‌ای از آن نبینید، ولی آماده باشید. وعده های خداوند در راه می‌باشند. 

چیزهایی که ما می‌بینیم موقتی هستند. ولی وعده هایی که از خداوند می‌شنویم دائمی هستند. یه تفسیر هست که میگه چیزهایی که می‌بینیم قابل تغییر هستند، ولی اگر خدا اراده کند، یک دفعه همه چیز خوب می‌شود. شاید احساس کنید گیر کردید و اتفاق های خوب برای شما نمی‌افتد و رشد نمی‌کنید، ولی ایمان خودتان را حفظ کنید زیرا حرف آخر را خدا می‌زند. خداوند می‌فرماید طریق پارسایان، همچو طلوع سپیده‌دمان، نور آن هر دم فزونی می‌گیرد.

اگر گوش بسپارید، صدای خدا را می‌شنوید که می‌فرماید اتفاق های جدید، فرصت های جدید، روابط جدید در راه هستند. حرف خدا را باور کنید، درمان به سمت‌تان میاد، آزادی به سمت‌تان می یاد. چیزی که می‌شنوید، بر ان چیزی که می‌بینید غلبه می‌کنید.

کلمات شما قدرت آفریننده دارند. با صحبت کردن، ایمان‌تان را زنده می‌کنید. اگر می‎خواهید به رویاها‌یتان دست پیدا کنید، انها را بیان کنید. فقط به اعلام چیزی که از طرف خداوند شنیده‌اید ادامه دهید و در طول مسیر شکرگزار خدا باشید. با اعتماد به خدا، به وفور نعمت، وفور ترفیع، وفور خلاقیت و سرنوشت بزرگی که خدا برای شما خواسته مواجه خواهید شد.

حرفهای منفی بین شما و ان فراوانی که به شما تعلق داره فاصله می‌اندازد. نه تنها اعلام کنید خدا چه چیزی به شما وعده داده است، بلکه از خدا بابت چیزی که شنیده‌اید تشکر کنید.

سوال اصلی این است که جسارت این را دارید که چیزی که شنیده‌اید را با وجود اینکه شرایط نشان می‌دهد که امکان پذیر نیست؛ باور کنید؟

برای مطالعه زندگینامه جول اوستین کلیک کنید. 

 

 

978-622-6571-84-5    شماره شابک

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام