کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، خداوند اوضاع را درست می‌کند  - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

خداوند اوضاع را درست می‌کند - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:26:58 184 - 1.5 از 2 رای 7759

توضیحات

خداوند اوضاع را درست می‌کند  - جول اوستین

کار‌ها را به خدا بسپارید

 

همیشه مشکلاتی در مقابل ما هستند.  و ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم ولی هیچ تغییری نمی بینیم. خیلی راحت ممکن است نگران شویم و فکر می کنیم وضع بهتر نمی‌شود. ولی خدا درستش می کند.

خداوند بر همه چیز حاکم است ومی‌بیند چه اتفافی می‌افتد و راه حل دست اوست. نیاز نیست شما راه چاره را بفهمید. ممکن است پاسخ عقلانی‌ای وجود نداشته باشد. خداوند راه حل هایی برای انجامش دارد که اصلا به فکر‌مان هم نمی‌رسد. 

باید ارام  داشته باشیم و به خدا اجازه دهیم تا اوضاع را درست کند. زمانیکه کار را به خدا می‌سپارید, نه تنها سنگینی و بار از را دوش تان برداشته می‌شود بلکه خدا کارهایی را درست می کند که شما نمی توانستید از پسش بر بیاید. شرایط سخت تغییر می‌کنند به شرطی که معتقد باشید که خدا درستش می کند.

شاید دلایل زیادی برای نگرانی داشته باشید. ایمان تان را حفظ کنید؛ خدا درستش می کند. فقط باید زمانش برسد تا همه چیز به نفع شما عوض شود. پس ارامش خودتان را حفظ کنید و اعتماد داشته باشید. 

مشکلی که شما دارید ممکن است بزرگ‌تر و قوی‌تر از شما باشد ولی راه های خدا از راه های ما بهتر است و او می داند چه چیز برای شما شما بهتر و به صلاح شماست.

جول اوستین توصیه می کند زمانیکه ایمان تان را حفظ کنید و به خدا اعتماد کنید، اتفاقات شگفت انگیزی رخ می‌دهند.

 

 978-622-6571-83-8   شماره شابک

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام