کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، راهکارهایی برای افزایش رشد فروش – جک دیلی - بخش 1

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

راهکارهایی برای افزایش رشد فروش – جک دیلی - بخش 1

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 01:24:03 576 - 0 از 0 رای 5538

توضیحات

راهکارهایی برای افزایش رشد فروش – جک دیلی

گسترش کسب وکار ، پول بیشتر با کار کمتر، سریع و سودمندانه رشد کنید.

 

جک دیلی یک مربی فروش و یک متخصص آموزش فروش باتجربه و الهام‌بخش است، که مطالب کلیدی شگفت‌انگیز و جلسات عمومی ارائه می‌دهد، سمینارهای عمیق، و دوره‌های آموزشی سرزنده‌ای که به مخاطبان در جهت اقدام کردن در حوزه‌های برنامه‌ریزی فروش انگیزه می‌دهد.جک دیلی یکی از مراجع چیره‌دست در مربی‌گری فروش است که کتاب‌هایی از جمله" استراتژی‌های فروش که واقعاً کار می‌کنند" و                          " انگیزه‌بخش‌های فروش روزانه"‌ و کتاب "رشد فروش ماورایی" را نوشته است.

این برنامه درباره‌ی استراتژی‌های عملی است و نه نظریه و بر اساس ایده‌های جهان واقعی که کار می‌کنند و به کار بستن‌شان ساده است بنا شده است. آن‌چه در این برنامه می‌اموزید در بیش از صد شرکت در سراسر دنیا امتحانش را پس داده است، و مؤثر بودنش را در سطح شخصی و سطح شرکتی به اثبات رسانده است. 

آموزش‌های این برنامه  در جهت بهبود سازمان و فروش‌شان سیستم‌ها و فرآیندهایی ارائه شده‌اند و این سیستم‌ها و فرآیندها به آن‌ها کمک می‌کند که دریابند چه‌طور فرهنگ‌های برنده‌ای بسازند که باعث لذت کارکنان از کار در شرکت  بشود و افراد متناسب با آن‌ عمل کنند.

اگر فقط می‌توانستیم سه عامل موفقیت، نقطه‌نظر، افراد کلیدی، و فرهنگ- را درست رعایت کنیم، هر چیز دیگری در کسب‌وکار آسان‌تر می‌شد. همه‌ی چالش‌های تجاری دشواتر خواهد شد، مگر این که این سه به طور هماهنگ با هم کار کنند.

هیچ‌ کدام ازاین دستورالعمل ها بکار نمی‌ایند مگر اینکه دست به کار شوید.

 

 

978-622-6571-81-4   شماره شابک

راهکارهایی برای افزایش رشد فروش – جک دیلی - بخش 2

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام