کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، درآمد میلیونی در کسب و کار – گرنت کاردون

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

درآمد میلیونی در کسب و کار – گرنت کاردون

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گرنت کاردون (Grant Cardone) شادن پژواک 02:15:22 595 - 0 از 0 رای 6656

توضیحات

درآمد میلیونی در کسب و کار – گرنت کاردون

12 روش برای ایجاد کسب و کار میلیونی

 

گرنت كاردون نويسنده چهار كتاب پرفروش نيويورك تايمز می‌باشد . او صاحب چهار كسب و كار  است كه امسال بيشتر ١٠٠ ميليون دلار درامد زايي داشته‌اند.کاردون متخصص شماره يك دنيا در برنامه‌هاي انلاين اينترنتي در زمينه كسب و كار و فروش می‌باشد.

بيشتر خانواده هاي ميليونر در امريكا، اخیرا ميليونر شدند. هيچوقت به اين آسانی نمی‌توانستید كسب و كاری را شروع و اداره کنید و با گسترش آن كسب و كار و بين المللي كردن ان به درآمد میلیونی برسید. در این برنامه گرنت كاردون به شما 12 روش برای ایجاد کسب و کار میلیونی را اموزش می‌دهد.

شما می‌توانید كسب و كاری ايجاد كنيد نه فقط براي اينكه يک مقدار كمي پول بدست بياورید، بلكه كسب و كاري كه بتوانيد از آن درآمد ميليونی داشته باشيد. 80 درصد از كسب و كارها ١٨ ماه بعد از شروع معمولا شكست می‌خورند، هدف ما اينجا اين است كه جلوگيري كنيم از اينكه شما همان اشتباهاتی را مرتكب شوید كه بقيه صاحبهاي مشاغل مرتكب می‌شوند.

ياد بگيريد چطور يک كسب و كار خلق كنيد و اگر بتوانيد مشكلاتي را حل كنيد بي نهايت پول در مي‌اورید. تصميمات شما تعيين كننده همه چيز است. 

ريسك جديد در قرن بيست و يكم ماندن در طبقه متوسط می‌باشد، پيشرفت كنيد، عالي باشيد، ياد بگيريد چطور پول بدست آورید و در جهان تغييري در جهت مثبت ايجاد كنيد.

 

978-622-6558-29-7         شماره شابک

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1395/02/23)

خیلی خوب بود متاسفانه بیشترش تکراری چون تو اینیستا دنبال می کردم پستاتونو ولی از ته دل ارزوی سلامتی کردم برای پسرک

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام