کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، شادی در خانه – گرچن رابین

۷,۰۰۰ تومان

خرید

شادی در خانه – گرچن رابین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
کن بلانچارد (Ken Blanchard) فرزانه فائزی شادن پژواک 00:27:35 133 - 1 از 1 رای 6602

توضیحات

شادی در خانه 

گرچن رابین

گرچن رابین نویسنده و سخنران است. او چهار کتاب با عنوان‌های پروژه شادی، شادی در خانه، بهتر از قبل ، و چهار گرایش نوشته است. کتاب پروژه شادی او یکی از  پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز می‌باشد که بیش از یک میلیون جلد از ان بفروش رسیده است.

برای خیلی از آدم ها"خانه" به واقع بنیان یک زندگی شاد می‌باشد. اگر در خانه‌ی خودت خوشحال نباشید، شاد بودن در محیط کار و زندگی کار سختی می‌باشد. وقتی ما شاد هستیم، ابزاری احساسی داریم تا برون‌گرا باشیم و به دیگران و مشکلات جهان هم فکر کنیم.

آدم‌های شاد توجه بیشتری نسبت آدم های اطراف‌شان و مشکلات جهان دارند. افراد شاد بشردوست‌تر هستند و پول بیشتری اهدا می کنند، زمان بیشتری را برای کمک داوطلب می‌شوند و زمانیکه یک دوست، عضو خانواده یا همکار کمک بخواهد، احتمال اینکه انها کمک کنند بیشتر می‌باشد. افراد شاد سالم‌تر هستند و اعضای بهتر تیم و همچنین رهبران بهتری هستند.

وقت گذاشتن برای شناخت ذات خودتان، ارزش های و علایق خودتان و اینکه چطور ان عناصر را درون زندگی روزمره‌تان بیارید، چیزی است که می‌تواند شما را شاد‌تر کند.پس چیزی که رابطه هاتان را عمیق‌تر کند یا رابطه هاتان را گسترده‌تر کند، همان چیزی است که به احتمال زیاد شما را شاد‌تر می‌کند. 

برای شاد بودن، باید تصمیم بگیرید که به اندازه‌ی کافی بخوابید، ورزش کنید و رابطه های پایدار و بنیادی داشته باشید. باید بتوانیم مورد اعتماد باشیم و احساس کنیم به جایی تعلق داریم. باید بتوانیم پشتیبانی بشویم و برای شادی به همین اندازه مهم است که پشتیبانی کنیم.

تنها کسی که می‌توانید تغییر دهید، خودتان هستید. وقتی تغییر کنید، رابطه‌ها تغییر می کنند. زمانی که من تغییر می‌کنم، فضای خانه تغییر می‌کند. پس می‌توانیم با تمرکز روی خودمان، تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرچن رابین به قسمت نویسندگان در سایت رسابوک مراجعه فرمایید. 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1397/10/16)

فوق العااااادست.حتمن توصیه میشه.

(1396/06/27)

خیلی عالیی

(1396/03/31)

ججج9

(1395/04/30)

عالی

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام