کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، تخت خوابتان  را مرتب کنید – دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون

۴,۰۰۰ تومان

خرید

تخت خوابتان را مرتب کنید – دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
ویلیام مک ریون محسن زرآبادی پور شادن پژواک 00:15:30 102 - 5 از 1 رای 6992

توضیحات

تخت خوابتان را مرتب کنید 

دریاسالار ویلیام مک ریون

کاری که الان شروع می‌کنیم دنیا را تغییر می‌دهد

سخنرانی ای که آدمیرال مک ریون در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس عنوان کرد یکی از معروف ترین سخنرانی‌های تاریخ شده است. این سخنرانی در یوتیوب هم 11 میلیون بار بازدید داشته است و موضوع آن، نحوه تغییر دادن دنیاست. 

اولین توصیه مک ریون به جوانان این است : هر روز صبح تختخوابتان را مرتب کنید. 

او در سخنرانی خود به توضیح دادن همین مفهوم ساده می پردازد. عنوانی که مک ریون برای سخنرانی اش انتخاب کرد بعدها روی جلد یکی از کتابهای پر فروش نیویورک تایمز به قلم خودش شد. او از شما می خواهد هر روز را ابتدا با انجام دادن کاری ساده ، مرتب کردن تختخواب یا رختخوابتان و جمع کردن آن آغاز کنید. 

همین کوچکترین کاری که از دل و جان انجام می شود، باعث می شود تا زنجیره سایر کارها و وظایف آن روز، یکی بعد از دیگری به هم بپیوندند. در پایان روز ببینید که چقدر کار انجام داده اید.

او ادامه می دهد اگر بر حسب اتفاق آن روز روز بدی بود، وقتی به خانه می آیید و می خواهید بخوابید تختخوابی مرتب دارید – تخت خوابی که خودتان درست مرتبش کرده اید و تخت مرتب این دلگرمی را می دهد که فردا روز بهتری خواهد بود. 

شما در این ویدیوی کوتاه 15 دقیقه ای، با آدمیرال مک ریون همراه می شوید تا عصاره 10 درسی را که او از آموزش و کار در نیروی دریایی گرفته است و در شغل و زندگی شخصی به کار برده بشنوید. همین درس ها بعدا به صورت مفصل تر در کتاب تختخوابتان را مرتب کنید هم نوشته شد که می توانید کتاب صوتی تختخوابتان را مرتب کنید را هم از سایت رسابوک تهیه کنید.  

اصطلاح کلوچه شکری که در صحبت های او به کار رفته است اشاره به نوعی تنبیه رایج در دوران آموزش ملوانان ارتشی است که در پایان روز اجرا می شد . هر ملوانی که در تمرینات کم می اورد باید داخل آب می پرید و بعد روی شن های ساحل غلت می خورد تا شبیه "کلوچه شکری" شود. 

آدمیرال می گوید در دوران آموزش ارتش، بسیاری از افرادی که سخت کار می کردند و بعد می دیدند که تلاششان نتیجه ای نداشته است دلسرد شده و تسلیم می شدند. این افراد نمی دانستند آزمون واقعی ای که از آنها به عمل می آید، موفق شدن نیست ، بلکه چگونگی واکنش نشان دادن به شکست است. 

پس، امیدوار هستیم شما دوستان هم با تهیه و مشاهده این سخنرانی جذاب، درس های زندگی خود را از میان نکاتی که آدمیرال مک ریون مطرح کرده است و برای همه افراد زن، مرد، با هر پیش زمینه اجتماعی ، آموزشی , مذهبی و تحصیلی مناسب هستند بگیرید . 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام